Fanmail Robert Pattinson

[i]Heee, ik heb een vraagje hè , hebben jullie wel een keertje een fan-brief(mail gestuurt naar een bekende buitenlandse acteur, en wat zetten jullie er allemaal in??, want ik ben nogal slecht in engels, en weet niet goed hoe ik dingen moet onschrijven weetjewel??..
Ik heb nu al een paar zinnen waarvan in denk , Gosshh dat schrijf ik zo fout xD

Weetjewat ik kopieer en plak mijn begin wel ff xD, zouden jullie een beetje willen helpen?? Hij is sooo sexy en stoer, en kan Super acteren en zingen (L)

[/i] ( ik denk dat dit suckt xD)

How are you? I hope this is your good adress for this fan mail .
You are so Cool!! , You are a very good actor. I hope this mail is not to late for your birthday . But HAPPYBIRTHDAY :grinning:
Do you play in a lot of movie’s? And do you life as a celeberty ?
I like twilight so mutch! And you play adward so good, You are the best , haha
I saw a tyra banks show, That you bite her, That was so funny! .

I hope this mail is not too late

And do you live as a celebrity?

I like twilight so mutch

Hij leest die mails toch niet zelf…
Maar wel leuk wat je tot nu toe hebt hoor

Dankjewel:D:D

ik zou geen vragen stellen, aangezien hij denk ik geen brieven terug gaat sturen.
verder is het Edward

en eigenlijk vind ik fanmail onzin, al die brieven die ze krijgen zijn toch hetzelfde. je kan ook gewoon van een acteur houden zonder 'm een brief te sturen. ik klikte ook eigenlijk alleen maar op dit topic omdat ik robbert pattingson zag staan

Hahaha ik dacht hetzelfde, geen vragen stellen want dat is toch zinloos vrees ik voor je. :stuck_out_tongue: Kan je beter wat anders sturen.

Okee, Maarjaa ga het gewoon proberen xD ,
Stelvoor zet ik er geen vraag in , en had hij een goed heumeur om te antwoorden ofzoo xD, ( Als hij hem zelf las dan XD )

Hoe duur is het eigenlijk om een brief naar londen te sturen?? xD

Whaha ik schreef adward inplaats van Edward xD,., ik typte te snel denk ik xD

Het is address, met dubbele d.

Okee, thanx xD

Kijk ik had in die laatste zin die ik kon bedenken (word wel meer)
Staan : I saw a tyra banks show, That you bite her, That was so funny! .

Maar volgens mij betekent dit wat anders dan in mijn gedachten staat xD …

You are so Cool!! , You are a very good actor. I hope this mail is not too late for your birthday . But HAPPYBIRTHDAY
Do you play in a lot of movie’s? And do you live as a celebrity ? (een beetje een rare vraag:P, hij is een celebrity
I like Twilight so much! And you play Edward so good, You are the best , haha
I saw the Tyra Banks show, That you bit her, That was so funny! .

Do you play in a lot of movies? (zonder apostrofe)

En ik denk dat je beter kunt schrijven:
And you did play Edward very well.

Andere fouten zijn al verbeterd… Ik hoop dat hij je iets terug stuurt :slightly_smiling_face:

als jij vraagt of hij in veel films speelt, denkt hij toch ook (als hij het zelf leest teminste) van; uhhh, wikipedia?!
ik denk dat je beter iets persoonlijkers kan doen dan een brief vol met vragen, iets van een zelfgemaakte tekening, een collage van foto’s van hem met jouw hoofd erbij geplakt etc.

ohja, hij is homo :grinning_face_with_smiling_eyes:
http://www.mtv.co.uk/arti…obert-pattinson-gay-scene

Al is hij homo, Hij blijft geweldig (L)

Oehhh je hebt trouwnes wel gave iddeen xD,

Dankjewel :grinning: :drooling_face:

Ik vind hem helemaal niet zo ‘lekker’ in Twilight trouwens… And the fact that he doesn’t ever wash his hair totally turns me on hahahah…
Maar ik ben niet verliefd op hem

Ha, ik herinner me nog wel dat ik in mijn harry potter fan tijd een brief naar hem had gestuurd. Een super lange brief met allemaal hartjes en een foto van mij, ik kreeg alleen een standaard brief terug met een foto van hem + handtekening. Van Emma Watson heb ik nooit wat terug gekregen, haha.