Fanfic

Hyeee

ik vroeg me af of er hier soms mensen zijn die fanfics schrijven?
& Over wat dan?

+ ik heb er twee over TH.

Geen twincest verhalen hoop ik?
je bent echt ziek als je over zoiets fantaseert

Misschien een stomme vraag hoor… Maar wát is fanfic in heeeemelsnaam? xD

Ik héb het veel geschreven, toen ik dertien was schreef ik Yu-Gi-Oh en Sailormoon fic, echt erg xD

Ik heb een tijdje lang Harry Potter fic geschreven, één daarvan was nog matig succesvol ook.

Nu schrijf ik af en toe fic, maar het meeste krijg ik niet af :’) Hoewel ik bezig ben aan een multimedia-experiment gebaseerd op de tv show Merlin, ik hoop daar wel tenminste IETS verder mee te komen…
__

ETA:
Oh en RPS/RPF… ik lees het wel, als het heel goed is (geen TH, obvsly) maar zou me heel ongemakkelijk voelen om het te schrijven xD

En @E_kid: over echte mensen zou ik dat vrij bizar vinden ja, maar ik vind incest in fictieve verhalen af en toe best interessant, een veel interessanter taboe dan het uitgekauwde Romeo en Julia ‘wij willen samen zijn maar omstandigheden laten het niet toe’ gedoe, bijvoorbeeld. ‘Wij willen samen zijn maar fuuuuuck we hebben dezelfde ouders’ kan door een goede auteur echt heel boeiend zijn.
Maar goed, dat ben ik met mijn fictie vs. realiteit rant :’)

Nee hoor. ik kan twincest verhalen echt niet uitstaan
de meeste zijn gwn ook verschrikkelijk slecht geschreven

• oke; er is één datk volg. maar de schrijfster is gewoon geniaal xd

een verhaal over / met bekende mensen. een muziekgroep. mensen uit een film ofzo. totale fantasie dus xd

• ookal durven er mij vragen of alles echt gebeurd is xd

Hmm, eerder een verhaal voortgekomen uit een fancommunity gebaseerd op een eerder bestaand canon.
Dus ja, het kan gaan over fictieve karakters in strips, films, boeken (zelfs de bijbel xD ik hoor dat jezus/judas en god/de duivel populair zijn in die communities :'DDDD) of tv programma’s, maar je hebt bijv. ook fic over echte celebs dus, of over mensen uit de geschiedenis.

__

ETA: en ik was laatst begonnen aan een one-shot die ik nog af moet maken, een Supernatural/High School Musical crossover. Ja, je moet wat als je je verveelt tijdens een vorlesung en je ineens denkt ‘hee! SPN zou een musical aflevering moeten doen!’

Woow, hoe kan je die twee dingen nou combineren? Of begrijp ik dit verkeerd? x]

Heel makkelijk: Sam en Dean onderzoeken vreemde psychotische rampages in een kleine stad, stuiten op een demon die iedereen tegen hun wil laat zingen (daarvoor schreef ik dit, zodat ik liedparodieën kon schrijven, voornamelijk xD), en als ze dat onderzoeken blijkt het Gabriella uit HSM te zijn.

…het leek logisch toen ik eraan begon. Mijn hersens zijn gemaakt van crack als het op fandom aankomt.

mhi. ik bedoelde dus dat het verhaal helemaal fantasie is. xd

Ik heb vroeger veel fanfiction geschreven. Vooral over Tokio Hotel en Harry Potter en een klein beetje Lord of the Rings. Eigenlijk alleen maar slash. :grinning: