fancy stopt

Hey ik las op internet dat meidenblad Fancy stopt.
Misschien weten jullie het al, ik lees hem zelf niet maar voor de mensen die het blad lezen is het niet leuk natuurlijk

Dit is de link: http://www.nu.nl/media/25…blad-fancy-verdwijnt.html

Aahhh wat jammer toch. :c
Nahh, eigenlijk niet… :'D

wat? wrm stopt de fancy nou weer :astonished:

dalende oplage

ik ken die hele tijdschrift niet soort van meidenblad ik heb geen idee
het stopt omdat niet populair blad is

ik lees hitkrant girls cosmo cosmqpolitan

Ik las het toch niet meer. Ik ging van alle CG’s en Fancy’s naar de Elle’s :slightly_smiling_face:

Ik had het een tijdje terug al gehoord. Jammer, maar het ik las het toch al jaren niet meer.

Ik lees Cosmogirl, de Girlz en de Meidenmagazine…Soms de hitkrant

Ik heb daar een abbo op, ik vergat het steeds om het op tijd stop te zetten haha :’) Maar nu hoef ik dat dus niet meer te doen. Kan ik eindelijk een abonnement op de cosmopolitan nemen :grinning:

Was te verwachten. Ik vond het geen goed blad. Ik heb het een keer gekocht, maar daarna nooit meer.

oeps dubbel post

Het werd ook steeds slechter :’) . Mijn buurmeisje vond het wel leuk, dus ik gaf mijn fancy altijd weg.

Hmm… Eerst ellegirl en nu fancy…maar fancy werd inderdaad steeds slechter.

Ik lees die rotzooi toch niet.

Ik werk in de Bruna en de Fancy wordt echt gezien als een jeugd/puberblad en staat dan ook bij de cosmogirl, hitkrant en meiden magazine. Je merkt ook echt dat vooral jonge meisjes (Lees: 14 jaar of jonger) dit blad kopen. Als ze dat doen. Voor de prijs kopen veel meisjes sneller een Cosmogirl…

Ik heb dat serieus nog nooit gelezen :’)

Ik denk ook niet dat iemand hier om gaat janken eerlijk gezegd :’) Fancy was gewoon saai.

Me2 :relieved:

Nooit gelezen, toen ik vroeger nog meidenbladen las, was het altijd de Girlz! wegens de ingezonden seksvragen die altijd zo fake waren. :'D