fancy haar

Hallo girls,

Ik vroeg me af of jullie misschien magische spulletjes of smeerseltjes gebruiken voor in je haar die je haar er mooi uit laat zien; denk aan glanzend en met volume.

Ik heb wel eens volumepoeder van andrélon gebruikt, maar ik krijg er alleen maar een plakkerige kop van.

Gebruikt iemand misschien een shampoo waar je haar heel zacht en glanzend van wordt? Tot nu toe heb ik nog niet de ideale shampoo gevonden haha.

groetjes

Ik heb nu de shampoo van gliss kur ultimate repair gebruikt (de ganse lijn) en daar word mijn haar wel zacht en glanzend door! (in de mate dat het lukt bij mij haha) (en ik heb erg beschadigd haar door het blonderen)

Verder als je meer budget hebt, de l’oreal paris proffesionel keratine refill lijn! Doet ook wonderen voor je haar

Ik heb toevallig gister bij de Tuinen een parabeen vrije shampoo en conditioner gekocht, en een soort olie van hun eigen merk voor vooraf, en een olie voor achteraf. Ik weet niet welk van de producten heeft gewerkt maar m’n haar is super zacht en ziet er zelfs sterker uit.