Fancy agenda

Hai!

Het valt mij op dat heel erg veel meiden de fancy agenda hebben of nemen! Jou ook? Ik heb hem zelf ook al, en eigenlijk heb ik er een beetje spijt van, omdat ‘iedereen’ hem al heeft… Heb jij hem ook?

Ik niet, ik heb eentje met mapjes van de HEMA (:

Ik heb ook een van de HEMA. Vind die van de Fancy echt spuuglelijk. Veel te druk…

Ik heb een goedkope van de V&D. Kijk toch nooit in dat ding dus hoef er ook geen leuke plaatjes/verhaaltjes etc in…

edit: laat maar, snap de zinsconstructie al, was een beetje vaag xD

Ik heb nog geen. Maar die van de Fancy ga ik zeker niet nemen.

nee want ik heb die van girlscene (A)

ik heb er nog geen

waarom maken mensen zich aan het begin van de vakantie druk om wat voor agenda ze moeten? ik bedoel heb je eindelijk vrij, ga je meteen weer aan school denken :crazy_face:

Nee, ik heb er één van de Hema.

Mijn zusje die naar de eerste gaat heeft 'm.

Word je wss niet blij van.

Ik heb 'm wel. En ik vind het kut dat jij 'm ook hebt. Maar sowieso is mijn agenda veel leiper, want ik wed dat ik 1) mooier schrijf 2) leukere foto’s heb en 3) leukere agenda berichten. Dus.

Kut reactie.
Het komt er op neer dat elke agenda persoonlijk is, als je 'm persoonlijk maakt.
Dus have fun met je gekloonde agenda! Ciao.

de mijne is van blond amsterdam :grinning:

Die van mij komt lekker van de Hema.

Wat een kutreactie ja! but i like it

Ik vind van de hema de lijntjes zo dicht op elkaar… en die van de blond amsterdam vond ik niet echt handig qua grootte

Lekker costumizen, zou ik zeggen. Of gaat dat niet omdat 'ie zo druk is? xD Haha ik weet niet eens hoe die agenda’s eruit zien, ik heb mijn hele leven lang altijd een hema-agenda gehad die ik altijd pimp.

wtf.

ik heb nog geen agenda en ehm. mn vriendin wilt volgens mij wel de Fancy-agenda kopen

ik vind die buitenkant van de fancy agenda echt spuuglelijk. de binnenkant daarin tegen is wel weer erg leuk vind ik.

maar ik heb hem niet.

Ik heb de fancy agenda ook. Ik vond de binnenkant wel leuk. maar idd de buitenkant lelijk. Ik nam hem gewoon voor het spiegeltje. :stuck_out_tongue: maar ik heb er nu dus wel spijt van want hij kostte 43 florin. (ong 20 euro :zipper_mouth_face: )

Ik heb geen agenda :grin:

waar slaat dat op? het maakt toch niet uit of iemand - die misschien wel aan de andere kant van nederland woont- dezelfde agenda heeft? Net alsof ze die gaan verkopen als er maar één iemand in Nederland die agenda koopt.