Fan of meer?

Hello peopleee!

Ik ben al sinds oktober 2012 denk ik of een jaar daar voor nog onwijs fan van Taylor Swift! Eigenlijk ben ik al fan sind shaar tweede album… Afgelopen jaar 2014 kwam haar nieuwe album uit en het was zo geweldig! 21 Juni 2015 ben ik ook naar haar concert geweest… Ze is gewoon zo geweldig en ik stomd zo dicht bij! Ze is zo mooi, lief, schattig, goed, alles! Maar omdat ik haar zo geweldig vind weet ik geoon niet meer of ik fan ben of verliefd ben! Hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt? Ik ben ook fan geweest van boybands en dat was wel echt verliefdheid maar nu is het op een meisje, taylor dus, en t is zo raar! T voelt als verliefdheid maar ben ik dan lesbie? Ik snap t niet meer :fearful:

Ik denk niet dat je verliefd ben, ik heb het zelfde maar je zit gewoon in zo’n fase omdat je haar pas heb gezien… Een beroemd iemand is ook iemand heel anders om t even anders te zeggen zeg maar… Taylor awift heeft enorm veel kracht en is een prachtige vrouw en weet zo iedereen te betoveren… Maar je bent niet meteen lesbies als je een vrouwlijke beroemdheid helemaal geweldig vind hoor!

Je andere topic gaat precies over hetzelfde. Slotje.