Family matters

zijn er hier mensen die dit programma kennen of kijken?
ik vind het erg hoor die gezinnen, die kinderen zijn soms echt heel erg! ;o
er is weer een nieuw ‘seizoen’ begonnen trouwens (er zijn al 2 afleveringen geweest)
http://familymatters.ncrv.nl/

Ja, ik kijk het altijd (vorig seizoen ook). Heel interessant.

Ik heb toevallig gisteren een stukje gezien! Maar ik had het begin gemist dus toen kon ik het al wat minder goed volgen haha.

Ja heb gisteren een stukje gezien.

Ik heb het vorige seizoen ook gezien. en nu volg ik het dus weer!

Jaa superleuk programma. Keith Bakker is geniaal. Hij doorziet die mensen zooo goed…

Ik ben fan van 't programme!
Die Keith is echt de beste pedagoog die ik ever heb gezien, beter dan Dr. Phill.

Maar goed, de gezinnen die meedoen aan dit programma, ligt de hopeloze schuld bij de ouders.
Zij verbieden van alles, houden hun kind strak en willen alles onder controle houden. Conclusie: kinderen worden verslaafd aan het stiekem doen en ontsporen.

Vooral die moeder met Bing. Ze vindt zichzelf prima omdat ze haar pinpas toevertrouwt aan haar zon. Come on! How naief is dat!
Je pinpas uitlenen aan je zoon omdat ie verslaafd is. Zij is niet goed snik.

En dan die ouders die Jehova getuigen zijn.
Die moeder spoort al helemaal niet. Ze verbiedt haar zoon van alles en alleen haar mening telt.
Ze heeft overal wel een woordje op klaar, ik snap dan heel goed dat die zoon knettergek wordt daar.

En dat meisje, met die donkere haren spoort ook niet.
Die is gods negatief en papt aan met die Bing. Dom wijf.
Gister dacht ze nog dat een beer haar zou opeten, get real girl!

En dat blonde meisje moet voor zichzelf leren opkomen.
Die moeder wilde haar niet en die stiefvader spoort ook niet.

Kortom, die gezinnen moeten op één lijn zien te komen en dat zal ze wel lukken,
Maar van het vorige programma weet ik dat van de vier gerzinnen er maar één nog steeds goed overweg kan met elkaar.
de rest blijft ontspoort.

In de NCRV Gids van een paar weken terug stond een interview met Keith Bakker en daar vertelde hij dat die Mike niet meer computerverslaafd is en dat Abel nog steeds op straat zwerft etc.

Ik heb zo’n medelijden met dat blonde meisje, Camilla ofzo, ik zat gewoon te janken. Zij is zo erg het slachtoffer van haar ouders en alle volwassenen die denken te weten wat goed voor haar is. Volgens mij luistert er echt niemand naar haar. Ik vond het zo erg voor haar.

Die Kirsten is gewoon brutaal, überpubergedrag. Ik heb gisteren op Hyves lopen speuren en daar kwam ik er achter dat ze nu wel thuis woont en dat het goed met haar gaat.

Bing moet gewoon wat met z’n leven gaan doen, meer voor school gaan doen eens toppen met blowen, en z’n moeder moet hem geen geld meer geven zodat 'ie moet gaan werken, volgens mij komt het dan wel goed.

Die Daan, tsja. Ik vind hem een beetje vaag. Z´n ouders moeten hem idd wat vrijer laten.

Ja! Die ouders van Daniel moeten hem echt meer vrijheid geven hoor, want daardoor gaat ie juist alles stiekem lopen doen enzo.
En bij die Bing is het inderdaad niet goed dat die moeder haar pinpas aan hem geeft enzo, maar aan de ene kant snap ik dat opzich wel weer want hij zeurt steeds om geld hij vraagt het niet maar hij eist het zichzelf gewoon op, maar dan zou ik als ouder in ieder geval nooit mn pinpas aan mn kind geven hoor!

vorig seizoen was trouwens echt erg met die ene abel en nog zo’n meisje, vooral die abel was echt super erg! soms moest ik er wel om lachen, maar het is natuurlijk wel echt super erg ook allemaal voor die ouders, maar ook voor die kinderen hoor.

[fgcolor=#AB1DB3]iik heb het gister gezien, om half 10 ofseuu toch met keith bakker;pp
di griezell.
derr zit ook een jongen daan/daniel in dat is een vriend van meii hij zat bij mij op school
best raar want ik heb nog op zijn kamer gezten & zijn ouders zijn ontiegelijk aardig :smiling_face_with_three_hearts: [/fgcolor]

Dat accent van die vent op de ranch! xD
Ik lag echt helemaal dubbel! xD

Ik vind het een goed programma. Echt top hoe die mensen proberen de band hechter te maken, voor het te laat is. Ik keek het eerste seizoen met mijn moeder, die ik nu helaas moet missen. Met haar had ik een slechte band, hevige ruzie’s etc. en achteraf vind ik het heel erg dat we niets hebben ondernomen om wat beter met elkaar om te gaan.

nog meer reactie’s? (:

Ja ik kijk het ook altijd(A)
Bing die er nu in zit is best wel een heel nice guy(A)
haha