familieweekend

Helloo

Nou zoals de titel al zegt, het gaat over onze familieweekend.
Normaal gesproken regelen één van mijn oom&tante’s het weekend (locatie, eten, uitjes etc.
Maar dit keer wilde de jeugd het graag doen. Maar het is nog best moeilijk om een geschikte locatie te vinden. We zitten namelijk wel aan maximum budget van ¤1500 voor de locatie alleen (minder mag altijd ofcourse ). En dit voor een weekend van vrijdag tot zondag.

Maar mijn vraag was dus, weet één van jullie misschien een leuke locatie?
(Het is voor ongeveer 50 personen)

Thanks!! (:

Misschien iets meer informatie, wil je in Nederland, of in het buitenland? Wat voor een locatie, rustig/druk, vakantiepark? Het lijkt me wel leuk zo’n familieweekend!

En voor hoeveel uur wil je de locatie

oeeeps i’m sorry! Haha maar in Nederland graag! En wat voor locatie het is maakt niet zo heel veel uit! Maar als het maar meerdere slaapkamers heeft. Want onze familie wil niet met z’n allen op 1 kamer liggen! xD
En rustig of druk maakt niet zo veel uit!

Een soort camping/hotel dus?

Ik zou eerlijk gezegd dit niet gaan regelen, of iig met hulp van oudere erbij. Beetje veel verantwoordelijkheid…

Hoe bedoel je hoeveel uur? :stuck_out_tongue_winking_eye: Het is een weekend vanaf vrijdag tot zondag. Bij de meeste groepsaccomodatie’s hebben ze een vaste tijd van intrekken en uittrekken.

Haha @kopjechino Ik doe het ook samen met mijn neven etc… Die zijn 25. Dus verantwoordlijkheid is er wel genoeg :wink:

Oja, dan snap ik het wel. Was niet lullig bedoelt!

Waar woon je in de buurt, of maakt de reistijd niet zo veel uit?

http://www.destoofpolder.nl/
Voor groepen tot 200 personen, en ook vrij goedkoop volgens mij.

Wanneer is dit familieweekend? Want de zus van mijn tante verhuurt een heel leuke en suuuupergrote villa in de Ardennen. Ik weet niet juist voor hoeveel personen het is, maar er zijn wel heel veel slaapkamers. En het is ook wel chique, helemaal gerenoveerd.

Haha kopjechino ik bedoel het ook niet verkeerd hoor… :stuck_out_tongue_winking_eye: De meerderheid van onze familie woont in overijsel. Dus in die buurt zou wel het makkelijkst zijn. Maar anderhalf uur met de auto is ook niet zo erg. :wink:

Wooo dit klinkt wel heeeul er tof! Maar de ardennen is wel beetje heeel ver weg voor een familieweekend. :wink: Het is trouwens voor volgend jaar mei. Maar we moeten al wel redelijk opschieten want je moet vet vroeg boeken etc.

wij gaan ook altijd op familie weekend alleen wij zijn maar met ze 17 mensen dus veel minder, ik weet dat Duitsland goedkoper is. eerst gingen we naar een groot huis, maar de laatste keer gingen we gewoon naar een vakantie park met een heel groot huis, op het vakantie park was veel te doen was hartstikke handig en buiten het seizoen ook wel goedkoper, maar je heb geen huisje voor 50 mensen

zelf vond ik het vakantie park leuker.

Wij zijn met een grote familie (31 mensen), dus het lukt niet in een ‘normaal’ gebouw. Daarom gaan wij altijd in een grote boerderij. Meestal niet te luxe, want we zijn met erg veel en we zijn allemaal erg druk, dus dan is het niet heel erg als er een keer een ruitje kapotgaat (oeps xD)
Ik weet niet meer precies waar we overal geweest zijn, maar dit jaar gaan we naar de Zwaluwhof op Texel. Daarnaast gaan we meestal naar grote woonboerderijen in Drenthe of ergens anders daar in de buurt. :slightly_smiling_face:

Veel succes nog!

Misschien in de Efteling ofzo. Dat zou ik in ieder geval heel leuk vinden! De Efteling heeft nu ook zo’n park met huisjes, Bosrijk. Misschien kun je hier iets mee? https://www.efteling.com/…9491528D2506549918&ch=DEF :slightly_smiling_face:

maar dat is te duur voor hun, want ze hebben zo een budget.

Oh, haha grapje dat is heeel duur met zoveel mensen! Hier staan acties op dat gebied :slightly_smiling_face: http://www.vakantiepark-b…bosrijk-aanbiedingen.html Succes in ieder geval!

up