Een jaar geleden kregen mijn tante (zus van mn vader) en mijn vader hele erge ruzie. Dit liep echt heel erg uit de hand. Mijn oma heeft partij getrokken voor mijn tante. Ze koos dus voor haar dochter ipv voor haar zoon. De hele familie is zich er mee gaan bemoeien, allemaal aan de kant van mijn tante.
Mijn vader was er klaar mee, we hebben nu al een jaar geen contact met hun. Ik ben echt ontzettend kwaad op mijn oma, ze koos zonder te weten waar de ruzie over ging voor mijn tante. Ze heeft mijn vader gewoon superhard laten vallen…
Uiteindelijk heeft een andere tante het proberen goed te maken. Maar we kregen allerlei dingen te horen van; ja oma ligt er geen nacht wakker van.
Het boeit haar gewoon niet dat ze haar zoon en 2 kleinkinderen niet meer ziet. Ik vind dit echt zo erg. Ondanks alles is ze toch mijn oma…
Ook had ik erg veel contact met mijn neven en nichten, elke zondag als we er waren gingen we shoppen enz. Dat was altijd super gezellig en ik mis dat echt. Ik heb hen inmiddels ook al een jaar niet meer gesproken. Maar ik durf ook geen contact met hen te zoeken via facebook ofzo…
Ik ben zo boos. Mjn vader heeft altijd ALLES voor mijn oma gedaan en nu boeit het haar gewoon niks… Welke moeder vind het nou niet erg als ze haar zoon al een jaar niet meer heeft gesproken?
Mijn vader heeft het er ook moeilijk mee, maar hij gaat echt zijn excuus niet aanbieden.
Ik slaap slecht en ik vind het echt heel erg. Heeft er iemand ook zoiets meegemaakt?