Familie Verliefd ???

Help !!!

Mijn verre achter neef.

Mijn vriendin zegt dat ie me leuk vind.
Omdat

1. Hij Stuurt me op msn hartjes en knipoogtekentjes
    2.hij zegt de hele tijd sgat
    3.Hij vraagt de hele tijd of wij samen ( Mijn verre achterneef en ik) alleen samen naar buiten gaan
    4.Hij ging sporte en nam zijn laptop mee en vroeg of ik hem wou zien sporte
    5.hij kwam me vanmiddag weer op hale ( Ik was er nie)

En hij is pas 11 en ik word morge 13 !!!

XoXo Michelle

Het zal wel wat meevallen,misschien mag hij je gewoon? En anders: je bent 11& 13, zo jong!
Enn en en en, verre achterneef, boein.

tadah

Hij vindt je waarschijnlijk gewoon erg aardig :'3
Negeer hem gewoon, hij is je verre achter neefje en hij is nog maar 11…

Kom op zeg, hij is 11. Hij is je denk ik over een paar maanden weer vergeten (niet lullig)
Ik dacht vroeger ook dat ik met mijn neef&vader zou trouwen.

het zou kunnen dat hij je leuk vind maar jullie zijn nog best jong en het is maar een achterneef, of hij mag je gewoon graag en wil graag vrienden met je worden en zich uitsloven, of hij vind je wel leuk en misschien is het wel een hele leuke jongen en kunnen jullie elkaar leren kenne (of ken je hem al een aantal jaar?) en als je hem niet leuk vind en hij jou wel en je wil absoluut niet dat het wat tussen jullie word dan zou ik gewoon wat botter/droger tegen hem doen
maar verreachterneef is dus eigenlijk gewoon geen familie maar meer een soort kennis? so that’s not your problem

hahaha ohmygay :grinning_face_with_smiling_eyes:

Whahahah 11.
En whahahah punt 4 :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maare je achterneef= nog steeds incest.

wil jij mij zien sporten? :smirk:

Maar negeren wil ik ook nie hij is superaardig enzo

Dan hebben we een probleem. Ik ben bang dat je gedwongen met hem moet trouwen en kindjes krijgen.

van die kleintjes denken gewoon dat ze stoer zijn enzo.
k heb het ook meegemaakt.
gewoon niet aandacht gezen.

Nou dat is een beetje over dreve XD
Ik wil gwn vriende blijve
Maar meer egt nie

Hahaha

hahah, je bent 13 he en hij 11 dus ik snap dit soort dingetjes wel een beetje haha, het kan zijn dat ie je leuk vind ofzo want ja hij is 11 maar dan is ie heus niet écht verliefd op je zeg maar, naja misschien denkt hij van wel xd

hahaahah, kom op, hij is 11?

haha, volgensmij is dit topic fcking fake :’)

Het was ook maar een grapje van dat trouwen.
Maar van dat kindjes krijgen niet.

Dit had mijn vriendin ook, maar zij hoefde niets van hem maar zij is ook 18 jaar oud :3 Wat zij deed was hem gewoon verwijderen van MSN; dat zou ik ook doen als ik jou was. (geen contact meer zoeken en negeren)