Familie probleem

.

Je typt nogal iritant.
En dat van; ‘ik kan gewoon niet geloven dat ik zo blind was. ze zijn evil, ik zeg het je EVIL!’
vond ik best wel komisch. :'P
Moet ik dit nou serieus nemen? …

Dus wat ik hieruit kan opmaken,
is dat je vader het wel weet?

Dan is er niks anders dan de familie gewoon confronteren.
Zeggen dat ze ermee op moeten houden, dat ze kinderachtig zijn.
Ik denk dat als je vader echt van je moeder houdt, dat hij het wel voor haar op kan nemen, toch?
Of je familie moeten enge criminelen zijn die je vader neerschieten als hij er ook maar iets van zegt.

Het enige dat hier zal helpen:
Praten.

wow, wat een moeilijk probleem dit. je kunt er zelf natuurlijk niet heel veel aan veranderen, omdat je niet zomaar kunt zeggen: kom, pap, man, we gaan verhuizen!

heb je er al eens goed met je moeder over gepraat? en anders ook met je vader? misschien kunnen jullie met zijn drieën een oplossing vinden, en anders kun je altijd nog naar een vertrouwenspersoon (psycholoog of iemand anders…) gaan, omdat deze meestal professioneel advies kunnen geven.

Succes!

bericht weg?

*ZUCHT!
SLOTJEEEEEEE

wtf.

sorry, Ik typte heel snel. Ik heb het verwijdert. Ik twijfelde, ik wilde het eigenlijk niet eens sturen, ik wist niet wat ik moest doen. Blijkbaar was dit een slecht idee, want de eerste comment is niet echt wat ik nu in deze tijd wilde lezen.

Dit topic mag verwijdert worden.

-.-’

Je overdrijft echt ontzettend.
Je kan zo niet meer leven? Kom op zeg.

Dat je het vervelend vind kan ik begrijpen, maar zo’n big drama is het nou ook weer niet. Dit is een probleem tussen je ouders en je neef (of wie dan ook, alles lezen was te vermoeiend want je typt dus echt irritant). Ik neem aan dat ze tegen jou toch gewoon normaal doen?

En ik woon in de straat naast mijn oom en tante, die een serieuze psychische afwijking hebben, waar we geen contact meer mee hebben en die ik ook liever niet zie. En dan kom je ze tegen, so what? Laat zien dat jij beter bent dan zij en negeer het gewoon lekker. Dan is de lol er snel genoeg vanaf.

Sorry voor de mensen die het nog wilde lezen. Een topic starten was geen goed idee

bedacht dat hiervoor a.u.b.

Ik weet het echt niet, het is best heftig. Misschien moet je de familie zoveel mogelijk mijdden, als ze komen bijvoorbeeld naar het winkelcentrum gaan? Dat kan natuurlijk niet altijd, maar misschien moet je proberen afstand te houden?

Als je het verhaal nou duidelijker uit legt, kunnen wij het ook beter begrijpen.

Maar je hebt altijd wel mensen waarmee je dit zulk dingen kunt bespreken hoor.

hij heeft alles al weggedaan xd
dus t zal allemaal wel meevallen.

Hij?..

oh haha.
had ik niet opgelet ;p
komt door dat plaatje denk ik ^^

watstond er dan?