[b]Ik ben er weer van vakantie en ik begin weer met een nieuw verhaal.
Het is het vervolg op Charel is alles, ik hoop dat ik weer zoveel lezers krijg als bij mijn vorige verhaal!
Dit verhaal gaat over Nicky, het meisje wat Yade ontmoette in het huis waar ze allebei opgesloten zaten.
[/b]
‘Nicky, je moet bij papa komen.’ Roept Ikram, mijn zusje, naar boven. Ik heb een raar gevoel in mijn buik. Ik weet al wat er gaat komen. Al mijn ooms en neven zijn bij elkaar gekomen, om te overleggen wat ze moeten doen met deze situatie. Mijn zusje Ikram en mijn moeder staan onderaan de trap. ‘Ik vind het zo erg voor je, maar het kan niet anders, Nicky, sorry…’ Zegt mijn moeder huilend. Ze heeft haar hoofddoek strak om haar hoofd heen gebonden. Ik vind het verschrikkelijk om het te dragen, maar ik doe het uit respect voor het geloof en de God van mijn ouders. Ikram geeft mij een snelle kus op mijn wang en loopt de keuken in en neemt mijn moeder aan haar arm mee. Het voelt alsof ik lood in mijn schoenen heb, langzaam loop ik naar de deur. De deur doe ik voorzichtig los. Twintig ogen kijken mij boos aan. ‘Zitten.’ Commandeert mijn vader, terwijl hij wijst naar het kussen wat in het midden van de kring ligt. Mijn vader gaat staan en kijkt in het rond. ‘Je hebt onze familie ten schande gemaakt. Door met een Nederlandse jongen een relatie te nemen en óók nog je maagdelijkheid weg geven aan hem!’ Mijn vader zijn stem slaat over terwijl hij praat. Ik schaam me zo erg, wat heb ik toch gedaan? ‘We willen je niet meer in de familie hebben. Zoek geen contact meer, je bent geen familie meer. Pak je spullen en vertrek nu!’ Schreeuwt mijn vader woedend. Mijn vinger beginnen te trillen, waar moet ik in godsnaam heen? Ik loop snel de woonkamer uit, de trap op. Ik pak mijn tas en gooi al mijn kleren en schoenen en spullen wat ik nodig heb, in mijn tas. Ikram hoor ik naar boven rennen, met mijn moeder zachtjes achter haar aan. Ikram omhelst mij en huilt. Mijn moeder doet precies het zelfde. Ze drukt me snel een briefje in mijn hand en geeft me een kus. Ik pak mijn tas en geef mijn moeder en Ikram allebei nog één knuffel.