Fame de film! <3

De vernieuwde versie van de megahit ‘fame’ draait vanaf vandaag in de bioscoop.
Vertel hier of je er heen gaat, of je het een mooie film vindt, wat je van de acteurs vindt, of je de dansjes na gaat dansen enzovoort enzovoort.

Dus eigenlijk is dit het algemene FAME TOPIC.

Voor mensen die niet weten waar de nieuwe film over gaat, hier een korte beschrijving:
Een groep jonge, getalenteerde muziek- en danstalenten studeren aan de prestigieuze School of Performing Arts in New York. Hun talenten zijn verschillend, maar ze hebben allemaal hetzelfde doel voor ogen: to become a star! De schooldagen staan bol van de trendy, hippe muziek en spectaculaire dance moves die de studenten hun felbegeerde eeuwige roem moeten bezorgen. De weg naar succes gaat echter niet over rozen en ieder van hen merkt op zijn eigen manier dat er altijd een prijs moet worden betaald. Who’s gonna live forever?

voor nog meer informatie ga naar:
http://www.filmfocus.nl/recensies/31688-Fame.html

http://www.filmfocus.nl/images/plaatjes/56222.jpg

De trailer van de film: klik

Hét geweldige liedje uit de film:klik

Ik ga in ieder geval wel kijken, lijkt me een superleuke film. (:

niemand geïnteresseerd in de film? )’:

Daar wil ik echt heel graag heen !

lijkt me echt zo’n gave film:D:Dik ga erheen met een vriendin ik laat wel even weten hoe het was:D:D

Ik wil 'm ook zien :grin:

hij lijkt me echt leuk (:

ik wil hem zien !

Ik ga er heen met mijn bf :3

ik vond 'm niet echt geweldig
en dat er van die irritante wijven zaten die elke keer gingen juichen, joelen en klappen maakte het al helemaal kut…

ik ga er vanavond heen :grinning:

Ik weet nog niet of ik er heen ga :wink:, hij lijkt me wel even vet cool.
En ik ben ook naar de musical geweest

not another dans movie :woman_facepalming:

Ik wil er ook heen! Ga in de herfstvakantie denk ik :slightly_smiling_face:

ik ben er twee dagen geleden geweest
ik had de originele film nog nooit gezien dus ik wist niet wat me te wachten stond, maar ik vond het wel een goede film!
maar je moet niet verwachten dat je een step up film ziet want het is echt een hele andere sfeer

Ik wil hem zeker zien! De origineel film vind ik echt super, ben eens benieuwd hoe deze gaat zijn.

Ik vond 'm niet zo goed. De dansscènes waren wel leuk om naar te kijken, maar ik vond het verhaal niet zo heel boeiend.

ik heb m nog niet gezien, maar ik hou van zon liedje uit de film: Try van Asher Book (L)

hmm, grappig die reacties.
Ik ga over 2 weken denk ik.
Ben ook al naar de musical van fame geweest,
die was in ieder geval moooi. :grinning:

Ik vind die hoofdrolspeelster ontzettend ergerlijk, dus nee ik wil hem NIET zien.

Ik hou van zulke films, maar deze was gewoon slecht. 4 schooljaren proppen in 1 film? En al die problemen bleven zo oppervlakkig, ze gingen er niet dieper op in. Dat is wel jammer.