FallingDown verkoopt: iPhone 4s 16GB!

Hoihoi!

Hierbij zet ik mijn iPhone 4s 16GB te koop. Deze iPhone heb ik met meer dan veel plezier gebruikt (mijn beste maatje), maar omdat mijn abonnement verlopen is en een nieuwe telefoon heb, doe ik deze weg. Ik heb deze telefoon ongeveer anderhalve jaar gebruikt.

De staat van deze telefoon is gewoonweg perfect, al zeg ik het zelf. Er zit geen enkel krasje op, is nog super snel en ja hij ziet er nog heel nieuw uit, zoals je op de foto’s kunt zien.
Bij de iphone krijg je de opladerkabel (exclusief het opzetstuk) , zoals je op de foto ziet is het niet de originele, nee sterker nog: deze is duizend keer beter en sterker(als apple fan weet ik dat haha), het is dat die niet in mijn nieuwe telefoon past helaas. Ook heb ik er nog een stuk of 3 beschermfolie bij.

De telefoon zal NIET worden opgestuurd, maar moet worden opgehaald in Utrecht. Dit om de veiligheid van beide personen te waarborgen. Verder kan ik er gelukkig bij zeggen dat ik een betrouwbare verkoper ben en bekend lid hier op girlscene, dus wat betrouwbaarheid betreft, zit het wel goed :slightly_smiling_face:

Op de foto’s zie je wat bobbeltjes op het scherm, dat komt omdat ik er een beschermfolietje om heb gedaan zodat die krasvrij blijft.

Tot slot, voor deze telefoon geldt: bieden.

Up :slightly_smiling_face:

Succes! :slightly_smiling_face: Als ik niet over een maandje op vakantie ging en daar geld voor zou moeten sparen had ik 'm graag willen overnemen, maar helaas haha

Ahw, echt balen, als ik niet op vakantie had gewild deze zomer had ik m zeker van je overgenomen, maar nu ligt het buiten m’n budget denk ik… Succes!

Ahh alsnog bedankt voor het reageren! Waar gaan jullie op vakantie? (als het Engeland is, ga ik mee!) :grinning:

Dankjeweeeel Infa!! :grinning:

hoe ist marktplaats.

Wat is je richtprijs?

Up voor jou! :grinning:

RP?