Fallen de film

Sinds de cast bekend is vind ik wel dat er een topic mag komen voor alle liefhebbers.

De boekenserie gaat in het kort over een meisje genaamd Lucy die naar een tuchtschool moet. Ze wordt daar verliefd op Daniël, maar ze heeft het vreemde gevoel dat ze hem al kent. Daniël wilt echter niets met haar te maken hebben.

Eerste boek: Fallen.

Tweede boek: Kwelling. In het Engels is dit Torment.

Derde boek: Passie. In het Engels is dit Passion.

http://www.scifinews.com.br/wp-content/uploads/2012/11/extase.jpg

Vierde boek: Extase in het Engels is dit Rapture.

Extra boek

Dit boek kun je gewoon tussendoor lezen :stuck_out_tongue: Het was een valentijnsdag special.

De film
De castleden zijn eindelijk bekend!

Wat vinden jullie er van? Iemand van plan om de film te zien?

EDIT: Wow sorry voor de grootte van de plaatjes! Ik doe het wel anders.

Er zijn vijf boeken toch je vergeet de laatste fallen in love

Deze: lekker groot

Ik heb ze in mn boekenkast staan maar heb ze nog niet gelezen (:

Ik heb de eerste, Fallen, al heel lang maar nog niet gelezen.

Ik heb de eerste gelezen maar ik vond hem niet zo leuk, ik denk dat het genre toch niet zo mijn ding is ofzo! Maar ik denk dat ik wel de film ga kijken als de trailer goed is. Ik ben altijd wel benieuwd naar de film als ik het boek heb gelezen!

Ik heb net de cast foto’s gezien. Ik vind de meisjes van de bijpersonages eigenlijk knapper dan de leading role maargoed ze hoeven er ook niet perfect uit te zien natuurlijk.

Ik heb het eerste boek gelezen maar ik vond het best wel saai. idk.
Ik heb het tweede boek hier nog wel liggen dus ik ga die nog wel lezen maar ik voel me er nu nog niet echt tot geroepen.

Ik heb ze allemaal gelezen maar ik vond ze niet zo geweldig eigenlijk.

Ja, maar ik wou die er niet bij zetten, omdat het niet echt nodig is voor de serie zeg maar. Maar ik zet hem er toch maar bij :stuck_out_tongue:

Ik kon helemaal niet door het eerste boek heen komen.

Precies ze waren echt heel langdradig!

vond ik ook! ik vind het wel een mooi boek maar een beetje te ingewikkeld :flushed:

^ Dit had ik de eerste keer ook, maar daarna heb ik hem nog een x gelezen en toen kwam ik er gewoon door haha.

misschien ga ik hem nog eens lezen

Upje :stuck_out_tongue:

Ahhh moet nog lezen

Zijn er zo weinig fans? ;_;

Nou er zijn al 2 topic en die hebben ook beide maar 1 pagina

Ik vond het eerste boek heel leuk om te lezen. Het tweede deel vond ik wel aardig en deel drie kom ik steeds maar niet doorheen…
Ik wel de film kijken als hij uit is :slightly_smiling_face:

^ 3 vond ik inderdaad minder. Dat moet je gewoon interesseren, maar ik vond het einde zo goed dat dat het weer goed maakt :stuck_out_tongue: