Fall Out Boy

Hoe vinden jullie ze? Ik hou van ze!
Ik vind Pete het lekkerst :stuck_out_tongue:

http://www.100xr.com/100_XR/Artists/F/Fall_Out_Boy/Fall.Out.Boy.jpg

Pete is die met bruin haar :slightly_smiling_face:

ja k hou ook van hun, maar dan hun muziek ik vind ze niet bepaald aantrekkelijk ofzó !

Klopt wel

Ik ivnd dat pete té veel de aandacht op zich wil/krijgt. Maargoed neemt niet weg dat ik ze wél echt goed vind (: 28-03-2007 heb ik ze gezien ^___^

wie is pete ? die ene die op een kabouter lijkt ?

pete wentz is die met dat zwarte/bruine haar met die eyeliner :stuck_out_tongue:
hij is mooi(L)
ik vind hun te commercieel.
maar pete blijft mooi.

Ik denk dat ik ze niet kenen ze zien er allemaal niet uit. En beter doet die pete dan die troep van zn ogen.

Je kan zeggen dat het nep is maar ik blijf een zwak houden voor Pete. Echt… Niet te geloven xD

75% van die groep heeft bruin haar…
Maar Pete is dus die ene met die tattoo in zn hals (ja toch?)

Ik vind ze te commercieel, maar het is wel leuke muziek. Pete vind ik trouwens helemaal niet knap, maargoed.

Pete is knap, en ik luister hun muziek ook best veel :slightly_smiling_face: Ik vind ze goed!

Ik vind Pete ongeveer net zo aantrekkelijk als een Nijlpaard XD Maar dara niet over. Ik hou heel egr van hun muziek… Maar ze zijn idd te commercieel. Maarja, de muziek is goed dus scheit.

Pete, Pete , Pete… wrom altijd pete??
het is een BAND geen SOLO artiest.
dat is nou het probleem met al *bijna* die wijven…
zeggen dat ze het mooie muziek vinden of fan zijn of van hun houden maar ze alleen maar pete kennen.
&nd voor de mensen hier:

Je kan veel zeggen maar ze hebben meer bereikt dan wij in ons hele leven zullen doen!!

ze zijn goed! ik vind ze allemaal leuk, allemaal leuke eigenschappen ^^ ennu Pannic! at the disco is ook geweldig

Fall out boy(L)!
Ik ben naar t concert van hun geweest 28 maart, echt fantastisch :grinning:

En ja, je heb wel gelijk. mensen praten alleen maar over pete is hot.
Ik kende hun namen/gezichten nog niet eens toen ik hun muziek ging luisteren.

It’s all about the music baby.

:headbang2

Ik vind het vreselijk.

muziek is geweldig:D, heb ze gezien:D, pete is niet lekker, maar zijn voorkomen voegt wat toe aan de groep 8-|, zeer intellectuele uitspraken maar weer…

Wat een douchebags…
Ik vond Suger we’re going down wel leuk. Meer niet.

heb niet zo heel veel met ze… vond sommige liedjes wel leuk

maar ik vind het af en toe allemaal een beetje hetzelfde klinken, dat is jammer