Fake

Ik zou graag willen weten wat jullie van namaakkleding vinden ??
Zou jij je er goed bij voelen als je het aandoet ?
Koop je er zelf ?

Ikzelf heb al eens een namaak D&G riem gekocht mr doe hem uiteindelijk nooit aan …

Doeii xx

Ik vind het dom staan, in ieder geval als het duidelijk nep uit straalt.
Ik zou me er niet goed bij voelen, als ik zo graag een merk wil dragen zorg ik dat ik het merk heb en niet een namaak. Dan liever zonder merk, ik koop het dan ook niet.

Ik vind het ook een beetje stom staan, vooral als er bijvoorbeeld met mega letters D&G opstaat ofzo. Soms koop ik weleens een echt shirt van d&g maar dan koop ik er een waar dat niet vreselijk groot opstaat, dan lijkt het weer zo nep. xx

heb zelf ook zo’n D&G riem, maar ik hem m nooit gedragen, hou er niet van.

Ik heb best wat nep merkkleding… Louis Vuitton tas, Louis Vuitton riem, Armani horloge, Chanel horloge, Louis Vuitton pet, D&G vestje, nog een D&G vestje, Ralph Lauren polo, Gucci portomonnee… en ik zit er niet mee om eerlijk te zijn. Het is hoe je het combineert… als de rest van jouw outfit H&M en Zeeman is (bij wijze van spreke) en dan een nepmerk iets erbij, dan kan het nogal raar staan. En je hele outift nepmerk staat ook dom… gewoon met mate en goed combineren.

En nepmerk waar heel groot D&G op staat of nepmerk wat overduidelijk nep is (zie je heel vaak bij Louis Vuitton en Gucci, die tekentjes) daar hou ik ook niet van! Zoals mijn horloge van Chanel, heb ik gekocht omdat er twee katjes van diamantjes instaan, en verder staat er in het klein boven Chanel.

Óf je koopt echte merkkleding Óf je koopt geen merkkleding
Nep doet gewoon niett! =P

Ik ben tege nep kleding omdat… mense niet alle maar best wel veel die ik dan heb gezien met nepkleding er stoer mee gaan lope ! en khou er niet van kbdoel of nep of egt…khb liever dan gwoon een h&m shirtjee van 20 euro daneen nepp d&g tshirt van 20 euro !:stuck_out_tongue:

Ik heb een d&g riem x)
was maar 6 euro ofzo…
Maar ik heb hem nog nooit omgehad…
hij is te groot!
Maar hij straalt wel beetje nep uit, volgens mij…
maar je moet zelf weten of je ermee wil lopen!
het kan heel leuk staan! :slightly_smiling_face:
xxx.

ik heb geen fake, maar het is opzich wel grappig als je iets hebt dat gewoon zo enorm nep is dat het er bij wijze van spreken opstaat

Heb er opzich geen problemen mee, maar ik zou het zelf niet aandoen.

Als het echt nép uitstraalt hoeft het van my niet :slightly_smiling_face:

Ik heb niets tegen nep merk kleding, ik zou het zelf niet aan doen , maar de accessoires mss wel.

Kheb er ook niet tegen dat mensen het dragen, zolang ze er niet mee gaan pronken terwijl het nep is, want ik heb een topje van d&g (ECHT!!!) en ik ga er ook niet met pronken

hm jezziej dat (ECHT!!!) erachter lijkt juist wel of je drmee pronkt mr sorry dat kan aan mij liggen :blush:
ik heb dr niks tege maar k koop t dan niet omdat dr een groot merk opstaat (maar ook echte merkshirts zou k daarom niet kopen: zoals die (saaie :S) shirts van bjornborg).

Nepmerkkleding sucks=S

Nepmerkkleding sucks=S

misschien moet je je mening ondersteunen met argumenten.

nep is dom

die kledij zeite r meestal overdreven gekleurd of zo uit
X.

op de markt was er eerst zo’n Björn Borg shirt.
Nou ‘Björn Borg’ stond er heel scheef op dus je kon echt zien dat het nep was.
xx

Nep is jak ;0

lijkt alsof je wannabe bent :wink: mjaa don’t care

××

Nou , ik vind het wle kunnen maar dan alleen als je het koopt omdat je de tas bijv. leuk vind of het shirt zelf, niet dta je het koopt omdat er heel groot D&G ofzo opstaat op je shirtje… terwjl het gewoon hartstikke nep is., Dat staat zo goedkoop.

Nep = nep
Ik vind het heel dom als je neppe merkdingen koopt…