Fake vriendin

-

?

?

we kunnen niks met ‘-’

ik had het net wel gelezen, maar waarom haal je het weg

wat stond er?

Ik haat mensen die hun beginposts weghalen -___-’

wut?

het ging over een vriendin die haar had getroost toen het uit was met haar vriendje, en toen had ze elke keer gezegd dat die ex zo’n lul was, en toen was ze er in een keer zelf mee aant bekken.

zoiets was het maar wtf waarom haal je het weg?

Er stond ongeveer dit;

Gister reed ik van de stad naar huis met een groepje, we zagen een ander groepje vrienden en we gingen daarmee praten. Ik zag me ex op een bankje met een meisje zoenen, ik dacht dat het dat meisje was van vorige week, dus besteedde er geen aandacht aan. Toen ik ging praten stopte me ex en dat meisje en keken gelijk op, ik zag dat het dat nieuwe meisje was van me klas die graag vriendinnen met me wou worden. Maar ze wist dat ik helemaal kapot was toen me ex vertelde dat hij vorige week met een ander meisje had gezoend, want dat had ik verteld zei vond hem een lul. Heb ik het recht om boos tezijn ofniet ?

nja of dat natuurlijk xD

haha :$, sorry ik zag niet dat jij het al samengevat had haha

Haha, omdat jullie mischien het wel een raar verhaal vodnen omdat niemand reageerde haha …

Ik vind dat je het recht hebt om boos te zijn (A)

Je mag HEEL boos zijn…

haha nee hoor, maar het is irritant als iemand de beginpost weghaalt, want miss is er iemand die wel een goed antwoord heeft! ^^

om mezelf ook even nuttig te maken, ik zou dr niet meer aankijken.