Fake Ugss

Hee

Ik heb vraagje : weet iemand waar je goedkope (fake) uggs kan kopen?
zoek namelijk gewone normale uggs met of zonder merk erop voor als ik van mijn training af kom :flushed:

:smiling_face_with_three_hearts:

Primark? Je hebt ze van 4 en 6euro.

Of Action (als ze ze nog hebben) voor 6,50 volgens mij.

zijn ze al bij de action dan :open_mouth: ?

ik had ze vorig jaar van de action die waren toen 5 euro geloof ik…

ik had fake uggs van 70 euro bij de nimco…

Ik volg deze want ik ben op zoek naar fake Uggs waar dus geen echt bont in verwerkt is!

up

ik had ze van het merk ella zijn echt heel fijnen volgens mij maar 20 euro of zo?(:

maar, weetje wat wel bij de échte neppe is, je gaat er helemaal naast lopen, omdat er zo weinig steun enzo in zit, en dat vind ik echt zo lelijk

Ik zie wel eens mooie van merk Ella, dat vind ik stuk minder kansloos als van die dingen waar je naast gaat lopen enzo.

ik heb die van de primark, zitten echt heel fijn!
en ik had vorig jaar ook fake uggs en ik ben er helemaal niet naast gaan lopen.

ik up deze

bont?

je bedoeld wol? :stuck_out_tongue:

uggs zijn van bont want de schapenvacht zit erbij

shit je ziet mn bericht niet

Idd ROOMx.
-

@ anastasiia: gelijk heb je! en sowieso, 200 euro voor UGGS, vind ik echt teveel! Ik heb er van primark gekocht, en ze zien er nog helemaal niet zo slecht uit. Ben benieuwd hoelang ze t volhouden, maar als ik ernaast ga lopen, gooi ik ze weg en koop ik nieuwe, want dat vind ik echt zo lelijk…

Ella’s ga je ook naast lopen :wink: eigenlijk alle goedkope fake uggs ga je naast lopen. Als je ze alleen voor na trainen koopt zou ik het gewoon doen.
Anders zou ik geen goedkope kopen.
Ik heb echte, (en nee het interesseert me niet dat ze van bont zijn, ik eet ook dieren) en daar loop ik al meer dan een jaar recht op.