fake snakebite?

okay. ik ben dus echt doods en doodsbang voor naalden, maar vind snakebites echt super vet. kan je ergens fake snakebites kopen?
het is maybe laf, maar ik val al flauw als ik een naald zie.
en kan je dan alleen ringetjes kopen of ook echt van die alex evans achtige dingen?

xx

Ik wou ook altijd snakebites een paar jaar geleden :stuck_out_tongue: Ben blij dat ik het niet heb gedaan. Vind het nu best lelijk. Niet lullig bedoelt hoor.

Maar plak van die diamantjes onder je lippen ofzo ? Ik zou het ook niet weten =(

Nep vind ik zo’n faal.

Als je het echt graag wilt, heb je het er vast wel voor over.

Nep is maybe leuk voor een feestje maar zou er niet mee naar school gaan ofzo…

Wat is dat als ik vragen mag ?

uh, google.

Gatverdamme. ik hebe rhele vieze slang beten gezien. zou je het alsjebliefd willen uitleggen ?

hm. hangt ervan af. ik val flauw, kan niet tegen bloed, last van hyperventilatie, overgeven en nog veel meer van dat soort shit. i mean. me ma gaat het sowieso nooit goed vinden weetje. en ik wil eerst weten hoe het staat STEL dat ik ze echt zou nemen & gaten in me gezicht heb…

snakebites:P :
http://blog.piercingmap.com/wp-content/uploads/2009/04/lip-piercing-gallery1.jpg

Nou dat van die gaten valt wel mee, want ze zijn heel klein en zitten in principe onder je lip, dus je ziet ze bijna niet.

vriendin van me had dat. ging ontsteken en daarna nooit meer in gedaan. en het stond wel heel mooi, maar die gaten waren wel wat… apart om te zien… i mean. daar wil je tochniet mee blijven lopen tot je 80ste als je ze niet meer draagt? iig. mijn mening:p

Maar goed, ik zie de vergelijking met een slangenbeet niet helemaal?
Wat moeten die bolletjes nu eigenlijk voorstellen? De ‘tanden’ van een slang. Of moet het lijken alsof je hebt staan tongzoenen met een slang en hij je gebeten heeft?

hahahaha
slang- sssss sssuullleeen we lekker toengsssssoeneen sssschatje!!??
x’D LMFAO

haha. okay daar heb je een punt xD ik snap het ook niet helemaal [a]

Haha ja maar serieus op welke van de twee moet het nou lijken ?

ik denk de tanden?
zegmaar dat je net als een slang in je mondhoeken (dichtbij je mondhoeken)
twee uitsteeksels hebt… ?

Als een slang je bijt heb je twee gaatjes :grinning:

Van die fake ringen heb ik wel al eens gezien (in een buurtwinkel die nu niet meer bestaat :s), maar nog nooit van die Alex Evans dingen.

Haha dan maar een slang vragen om gaatjes te maken, komt geen naald bij te pas.