'Fake' onder kleren..

Oke, ik hoef geen commentaar of meningen. Ik snap heus wel dat het niet slim is, ben alleen mega onzeker omdat ik zo mager ben (waar ik niks aan kan doen, dit is mijn figuur, ik eet ontzettend veel).
Maar ik heb dus amper borsten, geeneens de allerkleinste cup, en hele platte billen. Dus ik draag geen normale bh maar een soort sport bh waar ik vullingen in heb gedaan waardoor het lijkt alsof ik vele grotere borsten heb. Ik werd vroeger heel erg gepest omdat ik zo plat was. Ik zag op internet een advertentie over een ‘billenbroekje’. En omdat ik zo zo onzeker was en ik er letterlijk elke avond in Mn bed bijna van moest huilen, omdat ik er zó geconfronteerd mee werd, en ook eens er wat ‘mooier’ en ‘zelfverzekerder’ uit wou zien, ben ik zon billen broekje gaan dragen.

Als het er dus met jongens op aan komt haak ik altijd af als het er op aan komt dan verder dan zoenen… want tja… dat kan dus inpricipe niet als ze achter mijn echte lichaam komen…

Hoe krijg ik grotere borsten… of iniedergeval al een béétje borsten… ik eet heel veel vette dingen. Ik ben trouwens 18 jaar en best lang.

Heeft iemand hier ervaring/tips mee/voor…?

Nogmaals, ik hoef geen commentaar dat ik beter mezelf kan zijn. Ik weet het, het is alleen zo dat de maatschappij zo verkloot is dat ik met dit wel een ‘normaal’ leven heb en zo gevoelig ben dat ik het niet aan kan om door erg veel mensen er niet bij te kunnen horen lelijk genoemd te worden, plank, jongen, en dat soort dingen…

Ik heb hier niet echt ervaring mee, maar hier in België zijn er bepaalde jeans broeken waarin je billen dikker uitkomen misschien dat eens proberen als ze dat in Nederland ook hebben? En geloof me ergens hier in de wereld is er iemand die je accepteert zoals je bent geloof me :wink: alsje eens wilt praten mag je me altijd sturen x

Ik heb heel lang in hetzelfde schuitje gezeten, ik ben op aandringen van mijn psycholoog naar een dietiste gegaan en ben hierdoor aangekomen. Heb nu meer rondingen als eerst wat dus door het aankomen komt. Ik denk dat dat misschien wel het enige is wat je kan doen eigenlijk. Ik durf nu gewoon strakke shirts aan terwijl ik mezelf eerst verstopte in te grote shirts omdat je dan kon zien dat ik mager was(ben ik nog steeds maar minder.)

Eigenlijk is het volgens de maatschappij nooit “goed”. Ik heb best veel rondingen, maar ik word vaak genoeg dik genoemd. Ik hoop oprecht dat je ooit ziet dat je mooi bent ook zonder dat broekje en vullingen in je bh.

Ik denk dat jezelf accepteren toch echt heel belangrijk is. Ik ben zelf ook heel mager en heb ook vrijwel geen rondingen, maar onderhand heb ik dat gewoon geaccepteerd. Mijn lichaam is nou eenmaal zo en daar is niks aan te veranderen. Maar misschien kan je inderdaad kijken of je naar een diëtist kan gaan die jou kan helpen met aankomen? Ik werd in ieder geval wel zelfverzekerder toen ik wat kilo’s aankwam.

En jongens die jou veroordelen over je lichaam, zou je überhaupt niet moeten willen, je verdient véél beter dan dat. Gelukkig zijn er genoeg leuke jongens die jouw lichaamsbouw gewoon respecteren en accepteren!

Ik was ook eerst een plankje, ik was ook erg onzeker, maar dat was achteraf nergens voor nodig. Je lichaam maakt je geen ‘slachtoffer’ van dit soort opmerkingen, de onderzekerheid die mensen zien in jou gezicht wanneer het aankomt op jouw lichaam zorgt ervoor dat je zo een opmerkingen zal krijgen.

Maar dat terzijde. Ik had zelf niet zo een grote borsten totdat ik een jaar of 16 was, ze zijn toen flink gegroeid doordat ik begon aan de pil. Ik zou het je niet per se aanraden omdat er ook veel negatieve kanten aan de pil zitten, maar toch.

Voor je billen: squaten? Sporten zorgt voor spiermassa en als je flinke spieren in je billen krijgt, zul je ook billen krijgen. Ik weet zelf niet zo veel van het billen resultaat van veel squaten trouwens, ik sport zelf niet.

Ik wil verder eigenlijk zeggen dat ik het heel erg apart vind dat je 18 bent en dat mensen in jouw omgeving nog steeds zo een opmerkingen maken. Zo een opmerkingen hoor ik zelf alleen maar uit de monden van 15 jarige jongetjes komen.

Daarnaast vindt ik het eigenlijk zelf erg mooi wanneer een meisje weinig borsten en billen heeft, maar dat is het dus: iedereen vindt iets anders mooi. Er zullen genoeg mensen (dus ook jongens!) zijn die jouw lichaam mooi vinden.
Maar dat ‘billenbroekje’ en de vele pads in je sport BH… dat zorgt alleen voor problemen. Je bent bang dat mensen erachter zullen komen, je bent waarschijnlijk bang om met vrienden te gaan zwemmen, je durft niet verder te gaan met een jongen… hiermee maak je veel meer problemen dan je hebt.

Dus probeer zelfverzekerd over te komen, stop met de broekjes, draag niet al te veel pads (een beetje mag…), probeer misschien wat te sporten, maar denk vooral niet dat er ook maar iets mis is met jouw lichaam.

Ik denk dat onzekerheid iets is wat in jou zit, en niet eens zozeer aan jouw platte billen of kleine cupmaat ligt. Natuurlijk, het zal een rol spelen. Maar voel je je werkelijk minder onzeker als je een billenbroekje draagt of een push-up bh?
Ik zou je willen adviseren om eens met iemand te gaan praten.

Je borsten groeien sowieso nog tot je 21ste.

En ik weet niet hoe oud je bent?

Wow ik herken dit heel erg…
Heb in mijn brugklas jaar altijd meerdere bhs en meerdere onderbroeken gedragen omdat ik een plank was, ik ben erop betrapt. Geloof me dit wil je niet dan word het echt alleen maar erger. Ik snap hoe je je voelt voelde mezelf ook mega onzeker die tijd, mijn borsten zijn inmiddels echt gegroeit door masseren. Dit helpt echt als je dit iedere avond even 10 minuutjes doet ofzo? Verder ben ik gaan sporten, veel squatten, lunges enz. Google maar is dan vind je hele handige oefeningen voor je kont!! Hoop echt dat je er wat aan hebt want onzeker zijn is zooo vervelend… maar jij bent wie jij bent en mensen moeten dat verder gewoon accepteren! Zorg dat je zelfverzekerder word, als je uitstraling zelfverzekerd is dan gaan mensen dat merken en minder snel pesten.

^ Sorry, maar masseren werkt niet. Je lichaam doet wat het wil. Sommige meiden krijgen grote borsten, en sommige niet. Daar heb je geen invloed op.

Je voeding helpt enorm voor spieropbouw, en bepaalde oefeningen zouden je erbij moeten helpen bij spieropbouw. Verder weet ik dat je bij bepaalde winkels ´’push up´’ jeans hebt. Ik heb deze zelf ook een paar en ik vind daadwerkelijk dat mijn billen er mooier uitkomen. Verder, ja goed… ik denk dat je moeder natuur haar gang moet laten gaan! :wink:

Ze zij 18 :slightly_smiling_face:

Maar misschien moet je er met iemand overgaan praten die er verstand van heeft? Je kan ook onder het mes gaan maar dat is misschien niet een super idee. Net zoals in een van deze reacties werdt gezegd kan je met een diëtist gaan praten?

Voor je billen: squaten? Sporten zorgt voor spiermassa en als je flinke spieren in je billen krijgt, zul je ook billen krijgen. Ik weet zelf niet zo veel van het billen resultaat van veel squaten trouwens, ik sport zelf niet.
Dit werkt ideaal! Ook deadliften is een goede oefening om mooie bilspieren te krijgen. Heb dit zelf ook zo gedaan.

Voor je borsten heb ik weinig advies, buitenom dat je goed moet eten. Je geeft zelf al aan dat je mager bent dus dat betekend ook dat je weinig vet hebt om te verbranden. Alles wat je dan eet word meteen door je lichaam opgenomen. Ga langs een diëtiste en zorg ervoor dat je genoeg koolhydraten binnen gaat krijgen om aan te komen. Hierdoor krijgt je lichaam kans om vetten op te slaan want zonder vetten geen kont en borst, helaas :rage:.

Sporten! Er zijn oefeningen waarmee je je billen traint en dus een grotere kont krijgt. En ja push up broeken kunnen ook helpen natuurlijk :slightly_smiling_face:

Borsten zijn genetisch, misschien zou het helpen als je aankwam maar dat is best lastig (vooral omdat je zegt dat je al veel eet).
Voor je billen zou ik met sporten aan de slag gaan! Vooral gewichttraining, en denk niet dat je alleen squats hoeft te doen. Je kan lunges doen, deadlifts, genoeeeeg oefeningen. Als je je spieren bij je billen/benen opbouwt zal dat een vollere look geven.

Maar het allerbelangrijkste is toch echt dat je van jezelf houdt, zoals je nu bent, zonder de broekjes en vullingen.

Accepteren en naar een diëtiste gaan als je wil aankomen. Misschien kan je krachttraining gaan doen zodat je billen gespierd en misschien wat dikker worden.

Billen kun je trainen door verschillende oefeningen te doen. Google is hierbij je grootste vriend zou ik zeggen. Ik zie hier mensen die je aanbevelen om te squaten, maar daarmee train je vooral je bovenbenen en niet de spieren die je billen ronder maken.

Voor je borsten zou je push-up BH’s kunnen dragen, maar ik zou hierin niet overdrijven. Bij de meeste lingeriezaken hebben ze tegenwoordig wel goede push-up BH’s.

Hoe dan ook, ik zou mij er vooral niet te druk om maken. Ik heb ook haast geen kont. :wink: