Fake Nerdbril voor wannebe's

Wat vind jij van mensen die een rayban achtige nerdbril dragen terwijl ze gewoon een goed zicht hebben?

ik vind het raar, waarom zou je een bril willen dragen? ik draag een bril en dat is ook zo’n rayban ding maar ik heb hem al hartstikke lang en soms komen er mensen naar mij om te vragen of ze mijn bril eens mogen lenen ofzo, dan schrikken ze als ik zeg dat er echte glazen in zitten :’) ik vind het dus dom om zo’n ding voor de gein te dragen.

bij sommige mensen staat het wel maar ik vind het er nooit mooier op worden. Ze moeten het zelf weten vind ik, maar ik zou het nooit doen (ook omdat t gewoon niet mijn stijl is).

ik vind dat ze het lekker zelf moeten weten. ieder z’n eigen stijl, toch ?

Kan heel leuk staan.

Als ik ’ slechte ’ ogen zou hebben zou ik ook zo’n bril dragen maar (helaas) heb ik dat niet, en helaas bedoel ik niet qua dat ik slecht zicht zou willen hebben, maar meer omdat ik brillen superleuk vindt!

Ik draag er momenteel 1, maar dat is om vast te wennen aan het brildragen wat ik vanaf volgende week ga doen :]

hier was toch laatst nog een topic over? en ik vind het raar.

Wat is dat nu weer voor onzin. :'D
Je mag hem alleen dragen als je hem nodig hebt?

Ik wil al heel lang een bril en ik ga hem kopen ook.

Ik vind het wel leuk(ik heb er zelf ook een). Tuurlijk is het totaal onnodig, gezien een bril een hulpmiddel is voor mensen met een verminderd zicht, maar zoals met zoveel dingen is het ook een fashion item geworden.
Ik denk dat we steeds meer van dit soort ontwikkelingen zullen gaan zien.

+ Zelf zou ik het trouwens niet dragen. Vind het niet mooi.

helemaal mee eens!

ik vind het ook dom :’]
heb zelf trouwens wel een bril.

Ik vind het nogal dom. Op de basisschool zeiden mensen allemaal kutdingen over mijn bril en nu lopen diezelfde mensen met zo’n fake gevalletje. Aha.

mij interesseert het niet dat mensen zo’n bril dragen ondanks dat ze eigenlijk geen bril nodig hebben. als hun het toch leuk vinden om zoiets te dragen. wie ben ik dan om te zeggen dat het ‘wannebe’ is

ik vind het ook maar dom…
Vroeger werd je uitgelachen als je zo een grote ‘nerdbril’ op had, en nu is het een trend :pensive:
achja, ieder zijn ding zeker?

Ik vind sommige brillen ook superleuk, ik snap ook niet dat sommige zich schamen met een bril en perse lenzen willen ookal is dat door de arts afgeraden bij hun (lees; een vriendin van mij wilt perse lenzen). Ik zou opzich liever een bril dragen dan lenzen.

Ik vind het lelijk staan maar ieder moet doen wat hij/zij leuk vind!

whaha das pas echt dom :’)
ik vind ze zelf echt niet mooi, maar als ik een bril zou moeten dragen zou ik er wel over nadenken of ik zo’n nerdbril zou nemen… Maar als je geen bril nodig hebt vind ik het wel dom.

Precies! Vind het superleuk een bril!

Hier was toch al een topic over?
Maar ik vind het dom, ik draag zelf lenzen omdat ik een bril niet leuk vond.
En eerlijk gezegd vind ik het een beetje aandacht trekkerig overkomen, zodat mensen gaan vragen van oh heb je een bril? Nee hoor, is maar nep. Ik vind het onzin. Maarja, dat is mijn mening. Sommige mensen staat het ook leuk hoor, daar niet van, maar ik vind het belachelijk om een bril te dragen als je er geen nodig hebt.