Fake merken

Hallo,
nogmaals, dat mijn spelling verbeterd word best ik heb mij der overheen gezet maar jullie reageren nu precies hetzelfde op mij, en wat iemand (bijvoorbeeld ik)
met een nep CHRISTIAN DIOR doet moet ik toch helemaal zelf weten?

Ik snap niet dat jullie toch doorgaan,
met reacties ik heb duidelijk aangegeven dat ik geen zin in een discussie topic heb. want ik kwam voor een andere vraag.

Ik vind mezelf wel overdreven antwoorden nadat ik het heb terug gelezen,
ik hoop dat jullie ook nadenken over wat jullie hebben getiept dat zou ik ook fijn vinden.

Vriendelijke Groet,
‘Hoogachtend,’

Tess de Vries

het is Christian Dior.

en is dit wel betrouwbaar?

Ja deze is betrouwbaar, en anioosa SORRY HOOR ik wijzig het wel voor jou pfff

ik verbeterde je alleen maar?
sorry als het je heeft gekwetst… :expressionless:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, ik vind dat altijd zo triest, nep-dingen.

nee ik voel me niet gekwets maar ik hou niet van mensen die denken dat ze beter zijn. achterbakse mongolen vind ik dat.

Whaha wat heeft iemand verbeteren er nou weer mee te maken dat je je beter voelt? Stel dat iemand jou niet eens mag verbeteren… Doe niet zo kinderachtig zeg.

xAnnioosa: you go girl :’)

OT: Of koop echte dingen of als je dat te duur vindt, koop andere leuke dingen die betaalbaarder zijn.

vraag me af of die site wel betrouwbaar is…

Anders ga jij gewoon ff normaal doen.
En wat heb je aan een fake-tas?
Dat je te arm bent om een ‘echte’ tas te kopen, maar alsof je stoerder bent met een nep tas.
Haha, sorry maar ik lach je uit.
Ik heb liever een tas van de pasveer of de invito’s dan een nep prada tas of wat.

Maar met een fake tas is dat toch precies wat je wil bereiken? Je beter voelen dan anderen omdat zij denken dat jij die (nep)merktas hebt? En schelden levert je geen respect op op girlscene ;-).

mygosh, jij bent kwaad zeg :’)
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH
weetje wat, ga jij maar gewoon door met cristian dior ja?
ik heb je blijkbaar wél gekwetst… mijn excuses, 't zal niet meer gebeuren

Allemaal even aardig blijven aub, ook de topicstarter. Een discussie voeren mag, maar hou het netjes en ga mensen niet uitschelden/uitlachen.

Ik vind het nóg leuker dat ze het niet eens veranderd heeft… :’)

AHAHAHAHHA WAT EEN MEID

aw ik durf te wedden dat je dan ook nog stoer doet bij je vriendin met: jongens ik heb een cristian dior tas! terwijl die fake is haha.

Laten we nou maar niet doorgaan met negatieve reacties geven. Er is al een waarschuwing gegeven.
Reageer gewoon op wat zij vraagt en anders niet, uiteindelijk word dit topic toch weer verwijderd.