Fake kylie jenner, mac

Ik wil graag iets bestellen van kylie jenner of mac ( als die er is ) op aliexpress. Maar als ik dan kylie cosmetics intyp dan krijg ik alleen maar andere dingen en niks van kylie. Net zoals alle andere merken. Hoe kan ik ooit iets vinden van een merk? :sweat_smile: En dan graag eentje die vaak besteld is zodat ik weet dat t een goeie verkooper is

Uberhaupt, is aliexpress 100% betrouwebaar? (Als je van iemand koopt die 100+ bestellingen heeft?)

Als eerste, als je iets op aliexpress wil bestellen van mac of kylie jenner, hou er aub rekening mee dat het niet de echte producten zijn. Kleuren kunnen afwijken zodat je een andere kleur hebt, het product is sowieso niet zo goed als the real thing.

Over het algemeen is Aliexpress betrouwbaar. Mocht je op zoek zijn naar betrouwbare verkopers, kijk dan naar de beoordelingen die het product heeft gehad. Daar staat vaak of het product net zo was als op de foto en hoe het beviel.

En ik denk trouwens dat dit in het algemene aliexpress topic kan. Daar kan je sowieso je vraag stellen. Daar waar je je vraag ook al had gesteld.

Je vindt geen echte merken op aliexpress want alles is namaak.