Fake kleding

Wat vinden julie van neppe kleding. Dus kleding met een merkje, maar het is dus niet écht echt.

kvind het niks… als je dan zo graag echt merk wil koop dan ook gewoon en niet dat fake gedoe… en die kleding van ‘zegmaar Dior/Dolce Gabanna’ waar het dus met koeienletters opstaat, daar heb ik echt zó hekel aan O.o
Yûk

Het is troep… koop sowieso nooit merkkleding. Tegenwoordig is alle kleding nogal snel aan stront… dus daar wil ik gewoon niet teveel aan uitgeven. :nauseated_face:

Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.

Ik vind het stom als je het koopt omdat er heel groot D&G op staat ofzo, maar als het gewoon een leuk shirtje is waar toevallig een nepmerkje op is geplakt heb ik er geen problemen mee. Wij kopen ook op markten op vakantie nepdingen voor mijn broer. Niet omdat hij persé “merk” wil, maar omdat een t-shirt van ¤1,- gewoon lekker goedkoop is.

Wat maakt het nou uit?

zoals zeeman?
geen problemen mee eigenlijk, ik koop daar meestal shirts voor pimpen enzo :3 en als er nou mensen zijn met weinig geld die erken niet kunnen betalen heb ik er ook geen problemen mee. maar zulke wannebe’s met nepkleren vind ik echt walgelijk -.-"

uhu.

Ik vind dat zo fugly, nep Dior, Dolce&Gabanna, Louis Vuitton, G-star, Björn borg. Alhoewel own ik stiekem wel een neppe riem van Louis Vuitton maar die is al 3 jaar oud. Of 4. Uit Spanje, van de markt. O en een neppe Dior pet. En een neppe Burberry pet. En ik ben in het bezit van een neppe G-star broek (die heb ik nooit aan, lelijk ding). Okay ik hou maar gewoon m’n mond.

hahaha komt idd niet erg snugger over, whadeva :stuck_out_tongue:

Lelijk. Maar ook kleding die wél echt is en waar je dan 10.000,- voor betaald omdat er toevallig D&G of CD op staat. Komop, dat is het toch niet waard? Ik houd er helemaal niet van als mensen zo opzichtige merken dragen.

zó dom, als je het voor dat ‘merkje’ koopt =/ {wat dus fake is}.
i tottaly hate that.
niet als je het gewoon mooi vind =)

x

Mee eens :3

Ja dat vind ik ook lelijk van die grote merken op kleding . En vaak is het hoe groter het merk er opstaat het lelijker de kleding vaak is en je bent net een wandelend reclame bord . Maar nep of echt koop alleen wat jezelf leuk vind .

Ja hallo dat echte spul kan ik echt niet betalen :bored:
En als je iets leuks tegenkomt waar dat merk opstaat (ook al is het niet echt) is het toch oké als je dat koopt?
Vind ik dan…
Ik ga echt niet iemand laag vinden omdat ze geen/nep/echt merk dragen, draag gewoon wat je wilt.

prachtig gezegt.

Net zoals al eeerder is gezegd, idd niet van de mensen met die gouden oorbellen en kettingen en dan zoon nep trainings pak van D&G ofzo waar de rits helemaal in een punt loopt xD
nja miss is dit niet helemaal eerlijk omdat t vroegi s en ik me verveel MAAR
ik vind idd ook dat net als ik straks naar kroatie ga en ik zie leuke onder broeken van bjorn borg ofzo KOPEN KOPEN KOPEN

Mijn vriendin [is nu mijn vriendin niet meer, om een andere rede, niet omdat ze nepkleding draagt] had zon D&G shirtje en die was fucking nep, en dat had ze ook gezegd tegen mij, komt ze op school aan, vraagt iemand aan haar: is tie nep of echt? zegt ze: echt doh! , ik dacht zo van omfg, ze ziet duidelijk dat et nep is ^^ . en er werd over haar geroddelt enzo, maar zulke mensen haat ik ¬¬ Dus ik haat ook fake kleding ;d.

Nja, ik was dus in turkije, en daar heb ik best veel fake kleding gekocht, maar niet shirtjes waar merken met koeien letters opstaan, maar gewoon Bjorn borg onderbroeken, ik bedoel 2,50 euro? Dat is zoooo veel goedkoper. En een aantal shirtjes van Ed Hardy en een G-star broek… Naja ik vind het mooi dus ik draag het gewoon :slightly_smiling_face:.