Fake identiteitskaart.

Ik ben een meisje van 15 en wil natuurlijk graag een keer uit in de stad. Helaas word bij ons echt streng gecontroleerd en moet je, ookal lijk je 60+, je identiteitskaart laten zien. Dit heeft ons al een paar keer de kop gekost en de toegang naar de club geweigerd. Nu kwam ik laatst een meisje tegen wat bij ons op school zat en zij had ook een fake ID. Ze demonstreerde hoe gemakkelijk ze binnenkwam met haar neppe identiteitskaart die overigens nét echt leek. Nu is het probleem; Ze is verhuisd. Dus haar kan ik niet vragen naar haar identiteitskaart.

Heeft iemand een idee waar je een nep ID kan laten maken óf hoe je hem zelf maakt?

Misschien iemand die hier zelf ervaring mee heeft, ook in verband met het ‘‘door de mand vallen’’. Want je bent aardig zuur als ze erachter komen hehe.

Groetjes

dat wil je ook echt ofzo.

… wacht gewoon tot je 16 bent.

Of je wacht gewoon netjes tot je een jaartje ouder bent.

uhum… dat is illegaal :flushed:

aber: je moet je kaart in scannen op de comp. en dan van 1994( als dat je geb.datum is. ) de eerste 1 kopieren en op de 4 plakken.

Ehm ja, anders had ik het niet gevraagd toch :slightly_smiling_face:

ga gewoon naar feesten voor je eigen leeftijd totdat je er wel in mag.

Ja dat had ik wel een keer eerder gelezen! Maar, het is toch zo dat ze je de toegang zowieso weigeren als je met een geplastificeerd ID komt? Ik bedoel zegmaar; niet je orginele ID.

Probleem is; die hebben we niet in onze omstreken.

Ah nog 1 jaartje(of korter als je dit jaar nog 16 word) wachten, zo moeilijk is dat toch niet? :slightly_smiling_face:

^ Dat is overal verschillend.
je kan het een keer proberen .

ik snap best dat je heel graag een keertje uitwilt, maar die leeftijdsgrens is er niet voor niets, als ik jou was zou ik dus gewoon even wachten tot je 16e
en als je gepakt wordt met een fake-id, dan ben je behoorlijk screwed…

sorry voor mijn zeikverhaal :blush:

herkenbaar. Maar leen gewoon een id van iemand die op je lijkt. Of je kan zegmaar je id inscannen en dan 1994 veranderen in 1993 en dan uitprinten en over een ander pasje plakken en dan in zo’n doorzichtig vakje stoppen van je portemonnee. Maar als je hem er dan uit moet halen heb je wel een probleem. Probeer trouwens gewoon heel veel clubs je komt altijd wel binnen bij eentje.

Ook voor mij heel herkenbaar :’) Ik wou ook altijd zo graag 16 zijn. Je kunt zoals hierboven gezegd word, je ID inscannen, ergens bij andere getalletjes een 3tje zoeken. Die print je apart uit, knip je zo klein mogelijk uit & op je ID plakken. Soms zien ze het niet, soms wel. Je moet gewoon een beetje geluk hebben. En ook veel zelfvertrouwen uitstralen, als je heel zenuwachtig bent omdat je met je nep ID misschien gepakt word, dan word je ook gepakt. Gewoon een klein beetje arrogant / zelfverzekerd lopen (borst vooruit) en dan laten ze je wel door. Als je met nog meer jongere meisjes gaat, ga dan verspreid naar binnen. Een groep giechelende jonge meisjes valt eerder op dan 1 stil zelfverzekerd meisje. Verder proberen met oudere jongens om te gaan, zodat je hand-in-hand met hun naar binnen kunt. :’)
Deze dingen heb ik in iedergeval allemaal geprobeerd toen ik 15 was en meestal werkte het.

Waarom willen veel meiden allemaal dingen doen die niet voor hun leeftijd bestemd zijn? Er is niet voor niets zo’n leeftijdgrens. Het is namelijk superirritant dat als je uitgaat er allemaal hoerige vijftienjarige huppelkutten zijn die denken dat ze o o o o zo stoer zijn dat ze uitgaan.
Wacht gewoon totdat je 16 bent.

Wacht gewoon, dan heb je wat om naar uit te kijken

Sorry hoor, maar niet ieder 15 jarig meisje dat graag uit wil gaan is direct een huppelkutje dat denkt dat ze o o o o zo stoer is. Soms wil je gewoon feesten met mensen die iets ouder dan je zijn :wink:. Graag iets meer respect. Ik weet dat jij je nogal een big-deal voelt omdat je 16+ bent, maar hou dat dan lekker in en doe een beetje normaal.

wacht gewoon totdat je oud genoeg bent om uit te gaan dan. Er is echt niet voor niets zo’n leeftijdsgrens.
Maar ja als jij zo nodig een fake id wilt maken, ga gerust je gang. Ik hoop dat je dan geniet van je taakstraf/strafblad als je gepakt wordt(en dan hoop ik ook dat ze je pakken)

Nou kijk, ik ben bijvoorbeeld 14 jaar, maar ik ga (vooral) met 15/16/17 jarigen om. Dus die nemen mij zegmaar mee naar dit soort dingen. En ik ben misschien wel 14 maar heb wel de zelfde behoeftes enzo. En alsof je als je 16 bent geen slet kan zijn. Er zijn genoeg meisjes van 16 die zich jonger gedragen.

En ik hoop dat jij een keer inziet dat wat je nu doet, echt ontzettend nutteloos is :wink: