Fake fur gilet

Waarmee zouden jullie dat combineren?
Like this:

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/DXL775_73299_13000_24_6514%2029,95.jpg

Sorry, maar dat zou ik dus niet combineren.

Heel veel meisjes op m’n school lopen ermee, die combineren het gewoon met een spijkerbroek en wit shirt met lange mouwen.

Zijn er genoeg die het dragen in het Wat heb jij aan vandaag-topic, dus neem daar eens een kijkje!

kijk reactie boven

Ik vind die superleuk! Maar je moet eens bij Google afbeeldingen invoeren:
fake fur vest lookbook

Succes.

bij mij op school zie je ook altijd gwoon een wit effen shirt eronder, maarja je zou net zo goed zwart kunnen doen. ik zou alleen niet voor een kleur eronder gaan, zoals groen of rood ofso :stuck_out_tongue:

Een lichte ripped jeans, met een zwarte blouse erin, en dan het giletje. + accecoires, en enkellaarsjes ofzo.

spijkerbroek
zwart lang shirtje met giletje.
en dan zwarte of bruine schoenen.

Kun je bij heel veel dingen dragen. Mijn moeder heeft ook zo’n soort ding en die heeft hem bij een spijkerbroek en een geruit bloesje, dat staat ook wel leuk.

Thanks!

sorry maar gatver haha. echt niet mijn smaak.

ik vind het echt lelijk, maar misschien met een bloesje.

Houthakkersblouse eronder en een centuurtje.

moet je aan jemapelledenise vragen, die heeft er meerdere ! of op haar blog kijken

Oh zo een heb ik ook! Ik doe er vaak gewoon een basic zwart shirt onder met een zwarte broeklegging en dan een bruine riem en bruine laarsjes. en anders vind ik het ook heel leuk met iets donkergroens of een blousje :slightly_smiling_face:

ik zou er gewoon een wit shirt onder doen + spijkerbroek.

haha ik wou net zeggen neem n kijkje op mn blog,
maar POULETFRANCAIS had je al “doorverwezen”.
heb je wat inspiratie kunnen opdoen?