facings

hey, mijn tanden zijn vroeger altijd redelijk recht geweest,maar door er jaren lang geen aandacht aan te besteden, zie ik plots de laatste tijd dat er een klein spleetje tussen mijn twee voorste tanden bestaat en dat de ene tand groter is dan de andere :s daarbij komt ook dat ik heel scherpe hoektanden heb , waardoor er dus plaats overblijft tussen de 2 voorste tanden

dit stoort mij enorm, en ik wil er graag vanaf,maar voor een beugel is het een beetje laat ( ben bijna 19 en wil nu echt geen beugel dragen :p) , maar ik las een tijdje geleden in de cosmo dat er ‘facings’ bestonden waardoor ze direct de ‘probleemtanden’ :stuck_out_tongue: aanpakken… en blijkbaar gebruiken de meeste celebs dat ook :stuck_out_tongue:

weet er nu iemand hoeveel dat het ongeveer kost of iemand toevallig ervaring mee?

Dat zal wel super expensive zijn. Maar ik heb geen idee hoe duur…

Facings zijn ENORM duur (volgens mij 400-500¤ per facing?).
Als je dat alleen voor dat spleetje wil doen, zou ik het gokje niet wagen… Misschien is een blokbeugel wat voor jou? Die je dan alleen 's nachts draagt. Ik had die voor mijn slotjes, en van die blokbeugel is het spleetje tussen mijn voortanden verdwenen.

Ik zou eens even langs de tandarts gaan als ik jou was.

Op Perfectsmile.nl is het vanaf 495¤ per tand :’) echt iets waar je dus goed over na moet denken.

Ik heb ook zoiets gehad,
had een spleetje tussen mijn voortanden en de tanden daarnaast waren erg klein in verglijking met m’n voorste en had toen ook geen zin in een beugel.
Hebben ze gewoon gemaakt bij de tandarts, kostte niks (werd verzekerd)

de tandarts weet het wel beter als ons.

Mijn spleetje is opgevuld bij de tandarts. Dan zet 'ie er gewoon aan allebei de tanden een stukje aan. Bij mij is het mooi geworden en het valt niemand op :slightly_smiling_face:
Het koste ongeveer 150 euro, maar volgens mij werd dat zelfs verzekerd omdat het meetelt onder vullingen.