Faceboot chat probleem

Recent is de chat van facebook veranderd en kreeg ik ipv het gewoonlijke ‘pop-up-achtig’ chatbalkje zo’n permanente balk aan de rechterzijde, waar ik niet door kon scrollen en ook niet iedereen online kon zien, maar wel een soort willekeurige selectie van online en offline vrienden… Tot mijn grote ergernis is enkele dagen geleden mijn chat WEER veranderd en nu heb ik niet meer 1 lange chatbalk met mijn vrienden, maar slechts een half balkje en daarboven verschijnt nu opeens de activiteit van mijn vrienden?:face_with_raised_eyebrow: Bovendien verschijnen verjaardagen en evenementen en dergelijke niet meer op mijn hoofdpagina, terwijl dat daar normaal rechts altijd stond…

Ter illustratie heb ik even een screencap genomen:

http://i230.photobucket.com/albums/ee240/mightyami/fbchat.jpg

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?! Help me, ik word hier echt gek van! Ik stoor me echt vooral aan het feit dat die activiteit daar opeens verschijnt!

euhm zie je dat balletje rechts onderaan?? klik daarop, en daarna zijbalk verbergen ! (:

facebook heeft aan site gewerkt dus is facebook chat upgraded lol. ik vind dit nieuwe functie zo stom =/

ik snap de nieuwe chat niet

ik heb dat niet, bij mij staat die balk naast de verjaardagen enzovoort.

Dit heb ik gewoon weggeklikt.

Het is wel de bedoeling dat ik nog kan chatten.

jha mr daarna klik je op de persoon links onder de verjaardagen enzu en dan kan je chatten.
ik heb nu wel een andere programma gevonde waarop ik myn facebookvrienden kan zien en chatten met hen. Dat heet socialbox . erg handig hoor :slightly_smiling_face: