Facebookvraag!

Ik loop eigenlijk al maanden met een fbvraag en ik kan het zelf maar niet uitvogelen! Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen.

Je hebt namelijk altijd een album met profielfoto’s, de foto’s die je meteen bovenaan . je profiel, vrienden kijken daar meteen tegenaan.
Maar het lukt mij niet om deze in te stellen, want de foto’s die in mijn album profielfoto’s staan, zie je niet bovenin. Het zijn gewoon random foto’s waar je in bent getagd of van je albums.

Dit vind ik ontzettend irritant, ook omdat ik het zelf niet kan uitvogelen and I feel stupid. :frowning_face:

Kan het anders dan?
Het komt alleen op de News Feed als je nieuwe foto’s hebt geupload in een album. Je zult bij de foto’s die je in dat tag-balkje wil laten zien, jezelf dus ook echt moeten taggen in die foto’s.
Dacht ik en ik ben nogal een facebookverslaafde.

Als je de nieuwe timeline op facebook instelt trouwens, dan heb je dat niet meer (die vakjes met foto’s waar je in getagged bent)

Nee het gaat niet om de ‘getagde foto’s’ want die kan ik verbergen. Maar het gaat erom dat ik die foto’s waar je meteen tegenaan kijkt wil instellen, maar ik weet niet of dit mogelijk is?

Ik ben zelf niet zo fan van de timeline. :wink:

Kan niet, kan allleen getagde foto’s…

Ooh zo. Je moet naar edit album gaan en dan naar edit foto’s. Dan kan je instellen welke je als voor foto wilt hebben van je album

-

Hoe komen profielfoto’s uberhaupt in dat album? Je kunt geen foto’s erna verplaatsen.

Nee dat bedoel ik óók niet, sorry. Dat is de omslag van het album.

Kijk het zit zo, jij gaat naar mijn profiel, ziet mijn profielfoto en een rijtje andere foto’s bovenaan de pagina onder mijn algemene gegevens als: naam, geboortedatum, school, werk.

DIE FOTO’S! Die wil ik instellen.

Ja maar joeeehoee, dat zijn de getagde foto’s!
Je kan ze wel verwijderen (muis op de foto zetten en op dat kruisje klikken) maar niet anders instellen dan op de manier van jezelf ergens in taggen!

Ja dat zijn die getagde foto’s en dat kan niet anders

Oh hahaha écht? Nee dat klopt niet, toch? Er zijn mensen die alleen foto’s van zichzelf hebben en die taggen zichzelf dan toch ook niet? Jezelf taggen kan toch wel?

Oke ik voel me een FBNOOB!

Ja, écht. :stuck_out_tongue:
Ik ken genoeg mensen die zichzelf in foto’s taggen. Sommige meiden taggen zelfs hun vriendinnen in hun eigen foto’s zodat die vriendinnen die nieuwe foto’s van haar zien en zodat ze er dan op reageren. Echt heel sneu en kansloos, maar goed.

Oké maar dan nog wat, je album: profielfoto’s, die zijn ooit allemaal profielfoto geweest? Want je kan niks naar dat album verplaatsen toch?

Ja, volgens mij wel.
Edit: sorry, beetje vaag gepost :stuck_out_tongue: maar ik bedoel dus dat ik denk dat je gelijk hebt en je inderdaad niets kunt verplaatsen naar dat album.

Oké thanks, wat zit fb dan SLECHT in elkaar.

waarom al die moeite doen als je binnenkort facebook timeline krijgt en het niet meer is? :stuck_out_tongue:

Het is mogelijk de volgorde in te stellen : bv ,
je zet de optie dat vrienden jou kunnen taggen uit ,
dan upload je jou fotos ,
dan tag je jezelf erop en dan kan je ze dus in volgorde zetten

Zo ziet het er bij mij uit http://imageshack.us/photo/my-images/706/iloverocknroll.png/