Facebook's nieuwe pivacy instellingen

Dag Girlsceners

Ten eerste: ik heb de zoekfunctie al gebruikt op Girlscene én Google maar kan niets vinden. Indien dit bij jullie wél het geval is gelieve dan hierop een slotje te plaatsen en mij gewoon door te linken. Dit is mijn eerste topic ever dusja…

Aangezien Fb onlangs weer beslist heeft om de lay out etc. te veranderen is alles weer in de war. De privacy instellingen zijn niet meer allemaal van toepassing of zijn niet waterdicht…Iedereen kan nu mijn foto’s en prikbordberichten lezen ook al heb ik ze niet als vriend. Dit stoort mij dus enorm. Ik weet dat als je een status post je rechtsboven kan aanvinken wie het kan lezen maar ik wil gewoon in het algemeen als “onbekenden” op mijn prikbord komen er komt te staan dat de info niet zichtbaar is.

Sorry voor het lange bericht en dank bij voorbaat voor jullie hulp

Mvg, R.

Haha, nog niemand? Ik zal morgen nog eens proberen uppen. Misschien zijn de facebook profs dan aanwezig.:grinning:

als je inlogt heb je rechtsboven
Je naam| vrienden zoeken| startpagina| een pijltje omlaag

dus dan klik je op dat pijltje omlaag.
en dan klik je op privacyinstellingen
hopelijk helpt dit :wink:

Neen, ik heb al het mogelijke al aangepast maar prikbord kan ik nergens vinden. Echt frustrerend want er zijn mensen die ik niet te vriend heb en waar alles onzichtbaar is, dus het is mogelijk…:stuck_out_tongue:

Kan je niet gewoon bij dat pijltje rechtsboven, naast ‘startpagina’ op privacy instellingen klikken, en dan bij ‘je standaard privacy bepalen’ aanklikken wat je wil?

Had ik geprobeerd, dus ik vinkte “aangepast” aan en stelde daar m’n instellingen in. Maar het versprong automatisch naar “vrienden”. Echt zooooo’n zooi, pff. En trouwens: die standaard instellingen zijn voor Fb op je mobiel etc.

Huh, ik heb nu ff ingesteld ‘alleen ik’ en als ik nu wat wil plaatse, blijftie daar op ingesteld, of ik moet het weer aanpassen bij 't schrijven van dat bericht. Ik zag ook dat 't voor je mobiel was, maar op m’n pc doettie dit wel gewoon.

Zou je even een screenshot willen maken? Dan kan ik zien of het hetzelfde is als bij mij…Aub.

Beetje klein, maargoed. Ik heb nu ‘alleen ik’ gedaan en daar blijftie op staan.

http://img820.imageshack.us/img820/264/71554048.png

http://img24.imageshack.us/img24/7400/fb2t.png

Ik had het al op “enkel vrienden” gezet (prikbord). Maar toch kon iemand (waarmee ik nog niet bevriend was) m’n laatste acties ect. zien die ik uitgevoerd had…Damn you fb.

Misschien moet je bij privacyinstellingen ook dat ‘Het publiek beperken voor eerdere berichten’ veranderen. Misschien gaan dan je oude berichten ook weg van publiek?

Idd, lekker moeilijk gemaakt weer.

http://img687.imageshack.us/img687/4341/dddoc.png

Oke ik snap het denk ik :stuck_out_tongue:
Je kan bij je info, bij elk ding instellen wie het ziet. Dus bij je infodingen op bewerken klikken en dan alles veranderen naar wie jij wil dat 't ziet.

Dat had ik allemaal al gedaan! :grinning: Maar ik heb net even opnieuw gecheckt na heel wat gepruts en een vriendin “ontvriend” zodat ze kon checken en ze zegt dat er niet veel meer zichtbaar is, enkel wat ik “leuk vind”. Dusja, toch al een begin…Toch bedankt, Samira!:smiley:

Wat een gedoe :stuck_out_tongue: Nouja, graag gedaan.