Heej
deze morgen wou ik op mijn facebook kijken , en opeens komt er bij de chat (rechsonder) een nieuwe , makkelijkere versie te staan om te chatten.
Ik heb daarop geklikt want ik wass nieuwsgierig maar nu wil ik het in de oude versie veranderen, weet iemand hoe je dat moet doen? ik heb al bij hulp instellingen gekeken maar daar stond niks op.
Heeft iemand misschien dat ook al geprobeerd ? Want ik wil de oude versie omdat ik hier niet al mijn vrienden kan zien die online zijn, dat denk ik tog :’).
Alvast bedankt .
Misschien kun je het niet meer veranderen?
Ja ik zag het ook! Maar geen idee of je het nog kan veranderen, denk het eigenlijk niet …
Facebook wordt er de laatste tijd niet beter op.
Er stond ook zo mooi “probeer het uit”, maar vervolgens kun je het niet meer terugdraaien.
iedereen loopt over naa facebook, ik blijf trouw hyves, ookal is hyves kut.
ik snap toch niks van facebook.
pfff, ik vind die stomme chat nu echt vervelendd!!
Same, ik snap geen kloot van facebook :")
EY! :'D
Dat ene dat die rechterzijbalk blijft staan is dat toch, had ik gisteren ook, kut.
Staat een klein icoontje rechtsonder: “Verberg zijbalk” en dan krijg je 't gewoon weer zoals het was!
Echt hé! Ik heb het ook en ik vind het zo stom
niet by my hoorr (: want als ik terug wil zien wie er allemaal on is kon ik vroeger dat rechts zien in zo’n balkje mr nu als ik daarop druk komt die nieuwe balk --’
ik dacht ook aan jou toen ik t woord kloot schreef haha :"D
Even rechtsonderin op het sterretje drukken, staat naast “Zoeken.” Daar staat “Zijbalk verbergen.”
Ik vind het sowieso nogal dom dat FB denkt dat iemand die chat zo gigantisch belangrijk vindt dat er zo’n enorm ding voor moet komen. Je kunt iemand inboxen, op hun wall schrijven, met ze msn’en en ga zo maar door. Ik gebruik die chat alleen maar als ik iemand even gauw een klein vraagje moet stellen ofzo.
Ik snap ook niks van de nieuwe chat, de hele tijd staat er dat er allemaal mensen online zijn en als je erop klikt staat er dat ze offline zijn.
Ohja! Je hebt gelijk! Ik wou vooral dat ding weg hebben gisteren xD
Maar ik zie inderdaad ook niet iedereen en er is geen scrollbalk, way to go Facebook! Magoed als je iemand nodig hebt kan je die wel zoeken
ja mr de hele tijd zoeken is irritantt -.-
xD kmoet zeker mee leren leven nuu pff.
Misschien stom maar er staat altijd zown groen rondje als iemand on is. Bij 1 staat er een half blauw rondje, wat is dit?
Dat is gewoon als iemand afwezig is Dat was altijd al zo…
@sweetcupcakex: Gewoon wachten op Google+ xD (De nieuwe netwerk-site die gaat proberen Facebook te verslaan )
oh hoe kan je dat instellen? Is die persoon dan wel achter de computer ofzo?
Ik heb het nog nooit gezien haha