facebook

hee meiden

heb jullie help echt even nodig! het zit zo;
mijn moeder heeft sinds kort ook facebook, wat op zich geen ramp is, maar het probleem is dat we geen vrienden zijn en dat ze als nog al mijn statussen kan lezen. ja echt, ik heb het gecontroleerd ik heb haar wachtwoord namelijk. ik heb alles al afgeschermd en veranderd zodat alleen vrienden dat kunnen zien, toch blijft mn moeder het zien. wat ik echt heel storend vind namelijk, want ik kwam er dus achter dat ze nu op dingen ingaat die ik haar niet eens heb verteld, heb het gevoel dat ze me de hele tijd controleert. ik heb een nerd-vriend van mij al gevraagd en die heeft ook al alles geprobeerd.
heeft iemand dit ook en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

xD lol

Euhm contact persoon helemaal blokkeren, zodat ze jou account gewoon helemaal niet meer kan zien?

ja dat kan dus niet :stuck_out_tongue: we zijn geen vrienden dus kan ik haar ook niet blokkeren…

Kan je toch wel?

1. Ga naar betreffende persoon.
  2. Klik op het icoontje rechts achter ‘‘message’’ (in het Nederlands heet dit berichten volgens mij)

http://i48.tinypic.com/ama3xx.jpg

1. Klik op ‘‘Report/Block’’
  2. Klik op blablabla persoon blokkeren.

En dit kan ook ook al ben je geen vrienden met die persoon :slightly_smiling_face: Als je dat hebt gedaan kan zij je profiel helemaal niet meer zien en lijkt t net alfo jij helemaal geen account hebt (voor haar dan) :slightly_smiling_face:

dat heb ik gedaan, miss even geduld hebben ofzo? xd

Euhm heb je facebook afgesloten en weer opnieuw opgestart? Jij kan die persoon btw dan ook niet meer zien he.

ooh maakt niet uit, mijn moeders pagina is toch niet interessant :stuck_out_tongue:
ja heb inmiddels al weer 3 keer ingelogt

:")