Facebook.

Als ik een foto uit mijn album wil instellen als mijn profiel foto op facebook, gaan al mijn reacties en ‘likes’ weg. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? Vind dit namelijk erg vervelend.

Gaat niet. Gewoon opnieuw reacties verzamelen!

Die zijn dan bij die eerste foto toch niet weg? De foto wordt gewoon naar een nieuwe map gekopieerd en daar gewoon gezien als nieuwe foto.

Nee klopt, maar ik geloof dat het vroeger bij Hyves zo was dat je foto dan gewoon ingesteld werd als profiel foto en alles bleef staan. En ik hoef niet in elke map 2x die foto’s omdat Facebook het als een nieuwe foto ziet.

Kan ik de foto niet overplaatsen naar een andere map, of is dat ook geen optie?

Je kunt foto’s wel verplaatsen naar een andere map. Ik heb er een keer een uur op gezeten, maar nu weet ik het niet meer :’)
Ik ga even kijken hoe het moet…

Heb het inmiddels gevonden, maar dit staat er bij mij:

http://i48.tinypic.com/2ccmt1s.jpg

En er is geen optie om een andere map aan te klikken.

Oh, gevonden! Als je naar je album gaat, dan album bewerken en dan met de muis op de foto, dan komt er in de hoek van de foto een pijltje naar beneden. Daar klik je op en daar staat het! Hopelijk snap je het, hehe

Ik spam een beetje misschien, maar ik heb dat ook zie ik nu. Ik denk dat je dan niet naar profielfoto’s kunt verplaatsen. Beetje jammer…

Ik kan hem ook niet naar andere albums verplaatsen.

Vreemd, ik kon hem maar naar een ander album verplaatsen, die ik zelf had aangemaakt. Naar albums als mobiele uploads en prikbordfoto’s lukte ook niet

Nu we het toch ver Facebook hebben, wat is dat gedoe met dislike button? Is dat een virus of? Ik krijg namelijk allemaal van die uitnodigingen of ik dat ook wil.

Sorry het is niet echt een antwoord op je vraag

Dat krijg ik ook non-stop.
Maar geen idee, ik klik er niet op.

ik heb als ik de foto aanklik en druk op opties/ instellen als pf, dat de reacties gewoon blijven staan.

Hoe doe jij dat dan? Misschien dat je het op een andere manier doet dan ik.

Volgensmij is dat inderdaad een virus, omdat je het geloof ik moet installeren en niet van Facebook afkomstig is.

Of gewoon drukken op opties > maak dit mijn pf en dan niet bijsnijden, dan kan het wel geloof ik

Als ik het niet bij snijd dan komt er geloof ik maar een heel klein stukje? Ik heb geen optie waar ik het bijsnijden uit kan zetten.