Facebook

Hey,

Ik zit een beetje te twijfelen of ik mijn zangdocent wil toevoegen op facebook. Ik krijg groepsles van hem, zie nog geen leerlingen die hij les geeft op zijn facebook bij vrienden. Ik wil hem namelijk niet het idee geven dat ik hem leuk vind… ( dit is ook niet zo, heb gewoon een vaste relatie)…

Doen of niet doen? :wink:

als je leuk met hem omgaat (als in vriendschappelijke docent-leerling verhouding), why not? ik heb ook gewoon een paar docenten van de universiteit op FB waarvan ik bijna elke dag les heb. is gewoon wel grappig, niks meer dan dat.

ik zeg gewoon doen waarom niet

Volgens mij is het officieel verboden, maar je kunt het altijd doen en dan zie je wel of hij je accepteert toch?

Waarom wil je hem toevoegen dan? (:

Mijn biologie docent voegde mij toe xD.
Gewoon doen, je ziet wel wat er gebeurd.

Gewoon doen! ik heb ook 2 leraren op facebook

Ik zou als leraar geen leerlingen toe gaan voegen op zo’n privé-profiel, maar goed je kan het inderdaad altijd proberen :stuck_out_tongue:

Ik heb mijn muziekdocent ook op Facebook, maar ik ga ook buiten muziekles met haar om (ze organiseert wel eens feestjes voor al haar leerlingen). 't Is ook wel handig als er een les verplaatst wordt ofzoiets. Ze heeft ook heel veel andere leerlingen als vriend. Maar ik kan me voorstellen dat het een beetje gek is als hij niemand anders in zijn lijst heeft.

Bij ons is het verboden

Officieel is het niet slim om dit te doen. Je bestaat altijd nog een verschil van docent-leerling. Het is natuurlijk niet slim, mocht hij je accepteren kan hij wel alles van je lezen. Inclusief berichten over dat je je verslapen hebt en een uurtje niet op was. en ook alle foto’s zijn te zien en of je dat wilt…

Waarom wil je m toevoegen dan? Als je bang bent dat hij er iets achter zoekt, zou ik m beslist niet toevoegen. Of ben je zo geintereseerd in zn privéleven?

Bij ons is het ook verboden, maar gewoon doen het is niet omdat iemand je toevoegd dat je er iets moet achterzoeken toch ?

Waarom is het verboden bij jullie?

Ik had mijn zangdocent ook op hyves xD
Dat was wel een vrouw.

Maar als je hier al over nadenkt zou ik het niet doen x)

Waarom wil je hem dan toevoegen? : L

Het is alleen verboden als er seksueel getinte berichtjes van leerling naar docent en andersom wordt gestuurd.

Verder is het geen probleem^^ Gewoon doen joh, als hij een chille leraar is is het geen probleem.

Gewoon doen!

Nou het zit eigenlijk zo… hij heeft meegedaan aan the voice, en hij is nu wel met meer dingen bezig… en hij neemt wel eens meer nummers op, die ik gewoon mooi vindt. Vandaar… :slightly_smiling_face:

^ Huh…? Niet echt een goede reden x)

maar een zangdocent is anders dan een school docent… dus het zal wel mogen.
Ik denk niet dat hij zal denken: o die is verliefd op me x)