`.
Gewoon lekker tot het weekend wachten, blijft hij lekker in spanning
accepteer hem gewoon wat maken die 2 dagen nu uit! ik zou het gewoon nu accepteren en dan kun je hem alsnog maandag op school aanspreken:)
Wat is het probleem om hem niet te accepteren?
Zorg je er toch voor dat het niet zo’n whatsapp gebeuren word.
Haha, maar je kan hem toch ook gewoon nu accepteren? Je kan hem dan namelijk alsnog maandag aanspreken. En als je bang bent dat dit weekend er al een ‘whatsapp beeld’ onstaat, gewoon nog even niet je nummer geven?
Maar je kan natuurlijk ook nog even wachten. Of je accepteert hem morgenavond. Dan zou die alleen zondag hebben om te beginnen met ‘wat is je whatapp?’. Je kan zondag ook gewoon niet op de chat komen. Succes!
MWAAAAH. ik ken het.
Komt hij niet ergens waar jij uit gaat ofzo, met een beetje alcohol in het spel is het eerste contact toch makkelijker!
^volgende week vrijdag pas… en we zitten bij elkaar op school dus dat gaat hem niet wordeeen…
Ookal wordt het whatsapp, dat hoeft niet eindeloos te duren… Neem dan zelf initiatief om (snel) af te spreken of iets dergelijks
Wel accepteren maar gewoon wachten met whatssapp
Eum, het is eigenlijk best raar als je iemand pas na 2 dagen accepteert…
^sarcastisch?
Jezus, hoe kan je van zóiets zo’n probleem maken :’)
Dat denk ik niet.
Als hij weet dat je geregeld op facebook zit, of ziet dat je onlangs nog een bericht hebt gepost, komt dat voor hem gigantisch afwijzend over.
Dat is nog in het beste geval. Hij kan ook denken dat je arrogant bent of expres hard to get speelt. Tegenwoordig zit iedereen gewoon elke dag op fb, dus waarom zou je niet onmiddellijk accepteren?
Als ik na drie dagen nog niet geaccepteerd ben, heb ik iets van: ja laat dan maar.
Ik zou er niet te veel over na denken en gewoon zien hoe het loopt. En je kan er zelf voor zorgen dat het geen whatsapp gebeuren wordt!
Accepteer nou maar nu? Tijd maakt echt geen verschil. En vrijdag lijkt me JUIST het ideale moment (:
na het weekend accepterne en een keer met hem praten
in ieder geval succes met awat je gaat doen
bleh de beginpost is weg (’: