Facebook

Ik heb een jongen nu twee keer gesproken in een cafe. We hebben erg leuke gesprekken, maar geen telefoonnummers uitgewisseld. Iedere keer werden we nogal abrupt uit elkaar getrokken door vrienden of kwam er iedere keer iemand bijstaan. Als ik hem nu toevoeg op facebook (na hem gisteren te hebben gesproken), is dat dan stalky? Ik wil ook niet hopeloos over komen… :hammer:

Nee joh, gewoon doen.

Nein, kan best.

Doen!

Nee haha je hebt hem toch al een paar keer gesproken? Ik ken genoeg mensen die iemand toevoegen met wie ze nog nooit gepraat hebben.

Tuurlijk niet, doen! :upside_down_face:

Doen!

Kan prima, gewoon doen! :slightly_smiling_face:

Doen :stuck_out_tongue: In t ergste geval accepteert ie je niet.

Doen! Ik heb ook allemaal fbvrienden met wie ik nooit praat of die ik pas net ken hahaha.

Ik heb het gedaan en we zijn nu officieel vrienden, yay! Ik heb alleen niks tegen hem gezegd in de chat of andersom, twijfels of ik het zal doen. Ik denk niet dat ik het durf… Ach ja, hopen dat ik hem snel weer zie!

Ook dat gewoon doen! Gewoon vragen of ie nog een keer naar dat café komt!

Haha het is zijn stam café weet ik. Hij is onderdeel van een vriendengroep waarin ik recent ben opgenomen. Dus dan is het misschien een beetje gek om te vragen of hij er weer komt haha. Misschien dat ik zaterdag weer mee ga en hopen dat hij er dan is. En anders zie ik hem weer over enkele weken :frowning_face: