Facebook

Oke ik ben dus verliefd op een jongen, hij woont wel in een ander land. Maar ik zie hem bijna elke vakantie omdat mijn famillie daar ook woont. We praten als ik er niet ben vaak op facebook, toen hij vakantie had hadden we zelfs gesprekken van 4 uur =O Toen heeft hij zijn nummer ook gegeven, we hebben meestal veel lol.
Maar daarna hadden we alletwee bijna geen tijd om te praten, Omdat we het druk hebben met alles en nogwat. Alleen nu we zo weinig hebben gepraat heb ik het gevoel dat we uit elkaar groeien.
Hij praat niet uit zichzelf naar me op facebook, en onze gesprekken zijn niet zo lang en interessant…
We praten over normale onderwerpen, en soms weet ik gewoon niets te zeggen, en vallen er akward stiltes.
Hij schrijft wel als enige hartjes en comments bij mijn profielfoto’s van alle meiden.
Als we bij elkaar zijn gaan we bijna elke dag iets leuks doen met mijn nichtje en hem, en sluiten we de dag altijd af met een knuffel. :flushed: Ik mis hem zo erg, en ik krijg hem niet uit mijn hoofd. Zou hij me wel leuk vinden?

vraag het hem…

Ik ben echt bang dat onze vriendschap dan op de klippen loopt…
En als we elk jaar weer op vakantie ga en hem zie vind ik dat gewoon dood zonde =C

als je goede vrienden bent, moet je daar toch samen uit kunnen komen? :slightly_smiling_face:

Ja oke =c
Ik heb net met hem gepraat en hij zei ‘eindelijk dat we weer eens lang samen kunnen praten’ =33
Misschien kan ik op hints letten ofzo in de volgende vakantie?

Als je zo ver uit elkaar bent is het soms moeilijk om het contact goed en boeiend te houden. Zodra jij weer terug gaat is het vast weer zoals vanouds/misschien nog wel beter, jullie zijn ook wat ouder namelijK! Miss sluiten jullie deze vakantie de dag wel af met zoenen ipv een knuffel!

Deze vakantie moet je idd op zijn hits letten en ze zelf ook geven!
Bijvoorbeeld lieve dingen tegen hem zeggen, zodat hij tenminste weet dat jij hem “iets” vind!

Haha ik ga mijn best doen,
eerste 2 vakantie’s toen we omgingen zei ik bijna niks omdat ik zo nerveus was haha :flushed: Nu voel ik me veel meer ontspannen bij hem.

Ik heb gisteren weer met hem gepraat en hij zei ‘eindelijk kunnen we een keer weer lang samen praten’ Vond ik zo schattig :cold_sweat:

Op wat voor hints zou ik moeten letten? Dankjewel! =)

Of hij uitdagende opmerkingen maakt. Of hij je plaagt. Zoiets.

Alleen als ik hem dus echt erg leuk vind, moet ik dan merken dat ik hem echt leuk vind of moet ik een beetje hard to get spelen? Ben ik dan niet te makkelijk? =ss

Ik ben altijd een beetje tegen hard to get. Want vaak kappen mannen dan af…

Ik denk trouwens ook niet dat ik erg hard to get ‘kan’ spelen, omdat ik gewoon niet zo ben =)
Heel erg bedankt voor het reageren!

Tips zijn welkom =)