Facebook vraag

Hoi, even een vraag over Facebook

Ik heb op facebook allemaal verschillende mapjes met foto’s en dat vind ik onhandig.

Ik heb nu een nieuwe map gemaakt waar ik al mijn foto’s van die losse albums in wil verzamelen, maar hoe verplaats ik ze?

Sorry als het een stomme vraag is, maar Facebook zelf geeft het antwoord niet en ik ben hier niet zo in thuis :’)

Iemand?

uhm dat kan denk ik niet, tenzij je alles verwijderd en opnieuw upload maar dat is denk ik ook geen optie…

Je kan ze niet van map naar map verplaatsen.
Je kan ze alleen in de map zelf van plek verwisselen.
Dus alles verwijderen, schoon schip maken en alles opnieuw laden in de nieuwe map.

Dat kan niet.

Jaaaa ik heb het antwoord gekregen van mn neef :slightly_smiling_face:

Je moet op het album klikken, dan album bewerken doen, als je met je muis over een foto gaat zie je zo’n wit vakje met pijltje, klik daarop, en dan staat er FOTO VERPLAATSEN, en dan kan je kiezen in welke map je de foto wilt.

^ Handig om te weten!

handig voor mijn moeder, die namelijk 91 albums heeft met ieder 1 foto :stuck_out_tongue:

waarvan de helft dubbel… haha

Wilde net zeggen, natuurlijk kan dat!

Zelfs Hyves kon dat, dus facebook moet dat ook kunnen

Ik heb even een vraag over Facebook,
is iemand online als je een mobiel-tekentje ziet of niet? Groen is online, niks is offline, maar wat betekend dat mobieltje dan?

dat ze online zijn op hun mobiel? misschien

Tja klinkt logisch. haha.
Ik klink nu echt als een stalker, of niet? Zo voel ik me wel.

Jij bent toch een heel oud GS lid Gerrit?

Ik weet het niet precies. Want volgens mij staat er, als ze online zijn op hun mobiel, óók een groen bolletje. Dat mobieltje is misschien dat ze facebook gebruiken op hun mobiel? Of dat ze de laatste keer op fb op hun mobieltje zaten? I don’t know.

Toch bedankt voor je antwoord!

Wauw, beetje research doet wonderen.
Vrienden met [groen] naast hun naam zijn beschikbaar om te chatten.
Vrienden met [telefoon] naast hun naam hebben een Facebook-app gedownload (bijvoorbeeld Messenger of Facebook voor iPhone).
Vrienden zonder pictogram naast hun naam zijn niet beschikbaar.

haha ja ben ik :wink: of naja oud ik had iig heel veel sterren :wink: