Facebook vraag

Ik weet niet of er een speciaal topic is voor Facebook dingen, ik heb gezocht maar kon zo snel niks vinden.

Als je op FB naar je eigen profiel gaat, en dan naar beneden scrollt naar het kopje ‘‘Vrienden’’ links, dan krijg je een selectie van 9 vrienden te zijn. Bij mij zijn dit eigenlijk altijd dezelfde personen, weet iemand waar die selectie op gebaseerd is? Ik had gelezen dat die personen het vaakst op je profiel kijken, maar dat lijkt me sterk…
En als ik naar iemand z’n profiel ga, en dan bij al z’n vrienden ga kijken, zijn het ook altijd dezelfde personen die bovenaan de lijst staan. Is dat dan omdat die persoon het meeste op hun FB kijkt?

Volgens mij is deze vraag al heel vaak voorbij gekomen en heeft niemand daar een duidelijk antwoord op :stuck_out_tongue:
Ik zou het zelf ook niet weten!

Geen idee. Bij mij zijn het een aantal personen die als familie aangegeven staan op mijn profiel + nog een aantal… geen idee waar hun op gebaseerd zijn

Misschien kijken hun idd het meest op jouw profiel, of chat je het meest met hun? Ik zo het echt niet weten. Wil je dit echt persé weten? want dan zou je facebook misschien een bericht kunnen sturen

^ Haha naja het is geen noodzaak om het te weten te komen ofzo. Ik vroeg het me gewoon af! Ik gebruik Facebook chat niet zoveel, dus ik denk niet dat het daaraan ligt. Misschien als ik me een keertje verveel dat ik Facebook ga mailen haha

Ben ik ook benieuwd naar, want mensen die daar tussen staan bij mij… Haha.

Ik moet wel zeggen dat ik ook best veel op de profielen kijken van de vrienden die bij mij bovenaan staan. Misschien is het daarop gebaseerd? Ik weet niet of mn vrienden hetzelfde groepje vrienden steeds zien staan als ik, of dat er dan compleet andere personen staan

Ik dacht altijd dat het degene is die als laatst ‘online’ is gekomen, maar de versie van dat zij het meest op mijn profiel kijken zou me veel beter uitkomen. :smirk:

Volgens mij zijn dat de mensen die jou dingen het vaakst leuk vinden en/of reageren, maar dat weet ik niet zeker!

Hahaha ja echt he! Als dat waar zou zijn zou ik dat ook heel leuk vinden! Maar als ik dan bij de vrienden van degene waar ik het over heb ga kijken, sta ik bijna helemaal onderaan… Daarom vroeg ik het me af hahahah

Ik denk gewoon degenen waar je het meeste contact mee hebt, of dat nou is qua likes/reacties/berichtjes of iets anders… Dat is bij mij in ieder geval wel (min of meer) zo.

Bij mij is het mijn familie en de mensen waar ik het meest mee praat of op reageer enzo

En ook 1 iemand waar ik nog nooit mee heb gepraat maar alleen de hele tijd heen en weer poke xD

Dit geloof ik ook inderdaad! Gewoon de mensen die je het meest liket enzo en andersom :slightly_smiling_face: