Facebook timeline deactiveren.

Weet iemand hoe je je instellingen van je profiel terugzet naar je oude lay out? Want ik had mijn profiel net op de timeline gezet, maar ik vind dat een beetje een vervelende lay out…

up :'D

Neej sorry…

Iemand?!

upppppp

vind het echt heel irritant die timeline

kiiiick

huh?

http://www.wijzijnblits.nl/wp-content/uploads/2011/09/timeline1.jpg

zoiets dus.
plaatje van google

Waar je het ook op timeline hebt gezet? Dus je profielinstellingen.

Omg dat is ZO irritant.

Maar ik denk niet dat je dat terug kan zetten, heb gehoord dat alle profielen zo worden… :frowning_face:

Ik kwam op iemand profiel en toen stond dat ik dat ook bij mij profiel kon doen, dus ik dacht ik probeer het maar. Maar ik kan niet vinden hoe ik alles terug kan zetten.

Het is wel handiger om berichten van jezelf zo terug te kunnen lezen

Maar kheb ook nog de oude en binnenkort krijgt iedereen de nieuwe.
Maar als je doet timeline dan kan je doen like to get the update
Dus misschien heb je dat gedaan en moet je doen vind ik niet meer leuk?
Tsja ik weet het ook niet, ben bang dat we er eerdags allemaal aan moeten geloven. En het idee van de timeline vind ik wel goed, maar hoe je nieuwe profiel is opgebouwd niet…

Kan niet weg waarschijnlijk
Ik ga hem echt stressen als die van mij zo wordt. Ik haat veranderingen!

Ja, ik ging op google zoekem of ik hem kon disablen/deactiveren enzo, maar er stond dat het niet kon… Best irritant pffff

Dat gaat niet. En over een paar dagen heeft iedereen het trouwens, dusja.

Hoe / wanneer verandert je profiel in de nieuwe timeline dan? Ik heb het namelijk nog niet haha.
En dat houden we zo, want ik hou ook niet van veranderingen.

Als je naar iemand profiel gaat die een timeline heeft, dan staat er boven op dat profiel dat jij dat ook kan.

Iemand zei me dat van af 22 december iedereen de tijdlijn zal hebben, maar die datum weet ik natuurlijk niet zeker.

Maar ik heb werkelijk nog niemand gezien met zo’n timeline. Eens even kijken wat google er van vindt.

http://www.telegraaf.nl/d…ikbaar__.html?sn=digitaal → oftewel, de twee-en-twintigste komt het voor iedereen online, tot die tijd zou je het uit kunnen proberen, maar zelfs dat kan ik niet haha.

ohjah vrienden van mij hebben het
je kan vrienden vinden door in te typen boven timeline en dan helemaal de onderste maak kennis met de tijdlijn en helemaal onderaan zie je wie van je vrienden het heeft.

damn 3x niets… kvind het heeel erg onduidelijk worden