Facebook relatiestatus

Hoi meiden,

Hebben jullie op je facebook aangegeven dat je in een relatie zit? (wanneer dit zo is)
Meiden zonder vriend/vriendin: zou je dit aangeven wanneer je een relatie hebt?

Ik heb namelijk een vriend die het niet aangeeft, ookal heb ik aangegeven dit graag te willen. Bij zijn ex had hij het overigens er wel gewoon staan. Misschien zeur ik te veel :flushed:

haha echt iets waar ik me ook over druk zou maken. Ik zou het ook willen (heb geen vriend), ik zou hem gewoon zo’n verzoekje ervoor sturen (of heb je dat al gedaan?) en dan zie je vanzelf wel of ie dat wil. Zo niet dan is dat ook geen ramp, veel jongens geven gewoon helemaal niks om social media :wink:

Misschien wil hij het juist niet omdat hij het ervoor wel had en dat uit is gegaan. Vraag het hem :slightly_smiling_face:

Mijn vriend heeft het wel en ik niet, maar dat is ook om bepaalde redenen

bij mijn ex: wij hadden het beide niet was een relatie van 4,5 jaar.
Bij mijn huidige ook niet maar bij mijn huidige zal ik het ook niet zo snel overwegen want het ligt wat gecompliceerd tegenover mijn ex :flushed: en het is nog niet officieel mijn vriend maar we zijn aan het date vanaf ongeveer begin november

ik heb (nog) niks,maar als we serieus at krijgen als we ongeveer langer dan 2/3 maanden heb zou ik het wel in mijn status zetten en hij hopelijk ook,maar zal er niet te veel waarde en hechten nee.

We zijn nu 1,5 week ‘‘officieel’’ bij elkaar en bij mij heeft het geen haast. Belangrijke mensen weten het. Misschien denkt hij ook zo? Het hoeft niet zo zeer iets te betekenen. Veel mensen doen het inderdaad niet meer, door slechte ervaringen daarbij met vorige relaties.

Ik zou het wat tijd geven, misschien komen jullie nog spontaan tot dat onderwerp of begint hij er zelf over. Als je echt duidelijkheid wilt, gewoon vragen. :slightly_smiling_face:

maar ik vind zelf.

ik heb die relatie voor mezelf. ik vind hem leuk wat hebben andere ermee te maken.
Ik hoef niks te bewijzen tegenover andere want ik ben overtuigd van mijn eigen liefde.
Dus ik heb ook helemaal de behoefte niet om perse een facebook status te veranderen. en al helemaal niet om me er druk om te maken als die status er dus nooit komt

al zou ik dat ook wel weer raar vinden.
want ik zeg al van mij hoeft het niet perse. maar als iemand dat wel perse wil wat houd je tegen? waarom zou je het perse NIET willen….
Dan zoek je er idd iets achter lijkt me.

Mijn vriend had zelf geen flauw idee wat hij er uberhaupt in had staan, dus stond er nog ‘vrijgezel’. Dus toen zei ik ‘Dat vrijgezel mag er wel af hoor haha’. Maar ik dacht dat hij het gewoon ging veranderen naar ‘onbekend’, heb ik zelf ook en zou ik ook prima hebben gevonden. Alleen toen had hij er ‘heeft een relatie’ van gemaakt en wilde hij ook graag mijn naam erbij, als we dan toch bezig waren haha. Maar het staat er inmiddels al een dik half jaar op. Ik zou het ook niet zo snel doen als de relatie wankel is.

Bij mij stond het er pas nadat ik 5 maanden een relatie met hem had, en dat was omdat hij dat graag wilde. Van mij hoef dat allemaal niet zo. Zoals iemand boven me perfect verwoord, ik heb een relatie voor mezelf en ik hoef niemand te overtuigen van mijn liefde voor hem. Ik denk dat jou vriend er ook zo over denkt (:

Mijn vriend heeft het er niet op staan. En ik heb geen Facebook.

Waarom is dat belangrijk? Zodat er niet een andere meid met hem aan de haal gaat, omdat ze denkt dat hij nog single is? Of omdat je er trots op bent en je wil dat de hele wereld het weet of zo?

-

Ik deed dat eerder ook nooit. Gewoon het idee dat mensen een beetje dom heen en weer gaan klikken op je profiel zo van: Oh ja, dat is zij! Oh ze heeft een vriend. Ooh even kijken wie dat is. En dat t dan andersom ook zo gaat bij mijn vriend, haha. Nee, ik vind dat gewoon dom.

Al moet ik wel zeggen: Als hij er niks heeft staan, ook niet van ‘‘heeft een relatie’’ dan zou ik me ergens afvragen of hij wel eerlijk is. Zo van: wil hij niet laten zien dat hij een relatie heeft zodat hij nog bij andere meisjes aandacht kan zoeken zeg maar. Mijn vriend doet er niet moeilijk over though, we hebben t wel gewoon op facebook staan nu. Maar of t nou echt wat toevoegt. Mweh.

Wij hebben het ook nog niet aangepast op Facebook. We zijn ook maar pas officieel en hij zit bijna nooit op sociale media. Niet zo zijn ding, dus mij maakt het niet uit. Zijn vrienden/familie weten het van ons, dat is het belangrijkste.

Ik heb t ook niet aangepast, omdat vrij weinig mensen het nog weten. Heb ook geen zin dat mensen gelijk weten wie mijn vriendje is. Zolang de belangrijke mensen het maar weten. en ik post sowieso al weinig over mijn prive leven.

Toen ik een relatie had, wilde ik het ook niet aangeven op facebook, omdat ik bevriend ben met familieleden die nogal commentaar zouden hebben. Misschien is dat bij hem ook het geval. Als jullie nog niet zo lang samen zijn, wil hij misschien wachten tot de relatie serieuzer wordt.

Wij hebben dat niet, maar net gekeken door dit topic en bij hem staat er dat hij vrijgezel is… lol. Hij zit ook maar zelden op fb en ik vind het niet zo nodig, de mensen die het moeten weten, weten het de rest is niet belangrijk.

Het voegt voor mij echt geen enkele toegevoegde waarde als ik dat zou doen. Trekt alleen maar domme mensen aan die je ineens gaan toevoegen als vriend terwijl je ze 1x hebt gezien, of zelfs helemaal niet kent maar je vriend kennen.
Nee, ik pas daarvoor.

Bij mijn ex hebben we het beiden nooit aangepast, omdat hij het nogal veel drama vond. Dat je allemaal van die overdreven reacties krijgt, zowel als het aangaat als wanneer het uitgaat.
Bij mijn huidige vriend hebben we het allebei wel aangepast, maar dat was omdat hij zo blij met me was dat hij iedereen wilde laten weten dat hij wat met mij had, om hem even te citeren :grinning_face_with_smiling_eyes:

We hebben het eigenlijk redelijk snel aangepast. Toen we iets meer dan een maand hadden denk ik. Niet dat het nu zo belangrijk is, maar ik vind het wel fijn dat mensen weten dat we een koppel zijn. Mijn naam moet er daarom niet eens bij staan, maar ‘heeft een relatie’ vind ik wel fijner dan ‘is vrijgezel’. Ik weet niet waarom, maar het lijkt me gewoon raar als je wilt dat mensen denken dat je vrijgezel bent terwijl dit niet zo is.

Ik heb het wel
en als het dan uit gaat zet ik mijn relatiestatus gewoon uit, zodat er ook geen meldingen over komen
Dat heb ik de vorige keer ook gedaan haha (met als gevolg dat mensen er na maanden pas achter kwamen dat het uit was, dat dan weer wel…)