Facebook profiel geblokkeerd?

Hallo allemaal,

Ik heb een girlscene account aangemaakt ik weet nog niet allemaal zo goed hoe het werkt maar ben hier voornamelijk omdat ik een dringende vraag heb!

Ik kan niet meer inloggen op mijn facebook account omdat ze mijn achternaam niet geloven? Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand eenig idee hoe ik in contact kom met facebook om mijn probleem uit te leggen?

Alvast bedankt! x

Een vriendin van mijn zus had precies hetzelfde probleem ze heeft een ander account aangemaakt met een andere achternaam , meer weet ik er niet van … ik vind het wel heel achterlijk van facebook maarja volgensmij kan je er gewoon niks anders aan doen als een nieuw account aanmaken… :confused:

Ah heel vervelend het liefste wil ik natuurlijk mijn eigen account houden maarja… ja vind het ook echt heel raar van facebook en baal er ontzettend van!

Ik zou een mailtje sturen naar Facebook en het probleem uitleggen.

kom in contact met facebook zelf voor het probleem

Huh hoe kunnen ze je achternaam nu niet geloven???

Ik zou inderdaad contact opnemen met Facebook.

klopt, ik heb dit ook gehad. ik heb nu ook een andere achternaam op mijn facebook profiel staan dan dat ik heet. maar iedere keer als ik mijn eigen achternaam invoerde dan werd mijn site weer voor zoveel uur geblokkeerd. wil je je eigen achternaam behouden dan zul je je paspoort/id moeten inscannen en deze toesturen naar facebook. mijn broer heeft dat gedaan maar mij gaat het te ver.

Facebook is onbereikbaar. Ik kon ze niet bereiken toen ik met zo’n zelfde probleem zat…

Heb ik ook gehad, ik zal even voor je kijken of ik die link nog heb waarmee ik het kon aangeven

Er is zeker wel een mogelijkheid om dit op te lossen. Alleen veel mensen hebben het geduld er niet voor. Je kan je ID of paspoort sturen naar FB met bewijs. Wel een beetje jammer als het zo moet. Maar ach je kan ook een andere naam kiezen, ik ken er genoeg.

Om de betrouwbaarheid van onze site te garanderen, zijn Facebook-gebruikers verplicht hun echte voor- en achternaam te gebruiken. Het is verboden om je voor te doen als iets of iemand anders en nepaccounts zijn een schending van onze Verklaring van rechten en verantwoordelijkheden.

Je account is tijdelijk geblokkeerd omdat onze systemen hebben aangegeven dat de naam in je account wellicht niet authentiek is. Als je van mening bent dat je account ten onrechte is uitgeschakeld of als je wilt dat je account met je echte naam weer wordt geactiveerd, vul dan het onderstaande contactformulier in:

https://www.facebook.com/…t.php?show_form=fake_name

We kunnen je verzoek tot heractivering alleen verwerken als je je volledige voor- en achternaam opgeeft. Wanneer je je naam invoert, voer dan geen professionele of religieuze titels in.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Om dit account weer te openen, dien je deze e-mail te beantwoorden met daarin een vermelding van je echte naam (zoals op een ID-bewijs wordt vermeld dat door de overheid is afgegeven, zoals een paspoort of rijbewijs). Zodra we je echte naam weten, kunnen we je profiel bijwerken en je account weer activeren.

Emailadres is : info+cwz2c72.aea24tgece@support.facebook.com

Hoop dat het zo lukt!

Allemaal super bedankt! Ik kan niet meer op mijn eigen account dus heb een mail gestuurd via de account van mijn tante die wel haar echte achternaam heeft op fb. Hier hebben we ook een kopie van mijn id gedaan. Helaas kreeg ik een mail terug dat zij het niet voor mij kan regelen maar dat ik dat toch echt zelf moet doen… dit wordt lastig want ik kan niet mailen via mijn eigen profiel. Als ik heb nog een kans om een achternaam in te vullen en aangezien mijn eigen het niet doet kan ik wel een nep achternaam verzinnen maar dan wordt ik definitief geblokkeerd heel lastig allemaal.

@littleL super bedankt voor die link!! Ik ga het proberen hopen dat het lukt!

Ik wilde even laten weten dat het uiteindelijk (weekje zonder fb) is gelukt met de manier van littleL heeeel erg bedankt voor deze link!

Wow, echt gestoord, hoe ver wil je gaan of Facebook veilig te houden?