Facebook problemen

Ik wist niet waar ik deze topic kon plaatsen, dus doe via lifestyle.

Ik heb dus problemen met Facebook. Gister was mijn profiel tijdelijk geblokkeerd omdat er iemand geprobeerd had om in te loggen. Om weer in te kunnen loggen kreeg ik foto’s te zien van mijn facebookvrienden en moest aangeven hoe ze heette. Dit lukte en zo kon ik weer op mijn profiel.

Maar nu; hetzelfde probleem, alleen ik moet nu een kopie van mijn ID opsturen. Dit wil ik dus niet, en verder weet ik niet hoe ik met hun in contact kan komen. Heb van alles gezocht, maar kon niets vinden.

Wat moet ik doen?

volgens mij hoort dat niet, niet doen dus ook!
zou gewoon een nieuwe Facebook aanmaken en proberen je huidige te verwijderen. hopelijk werkt dat.

Nooit je ID opsturen naar dingen zoals Facebook, alleen werkgevers hebben het recht om naar je ID te vragen, Facebook dus niet.

Ik zou een andere oplossing zoeken, gewoon nieuw account oid?

https://www.facebook.com/help/159096464162185

Staat in dat je je id moet sturen als je wilt dat het ontgrendeld wordt.

Ik wil geen nieuwe account, maar gewoon mijn eigen.

Dit staat er trouwens:

Mogelijk is iemand bij je account aangemeld

Om je gegevens veilig te houden, hebben we je account vergrendeld. Je kunt je account pas ontgrendelen als je je identiteit hebt bevestigd en je wachtwoord hebt gewijzigd.
Je account blijft verborgen totdat je dit proces hebt voltooid.

Ik zou gewoon een nieuw account aanmaken. Er zit dus iemand op jouw account, waarom zou je dan op die oude blijven?

Omdat ik niet helemaal opnieuw wil beginnen.

Gister had ik het ook alleen dan kon ik kiezen uit 2 opties:
beveiligingsvraag of vrienden identificeren aan de hand van foto’s.

Ik snap gewoon niet hoe zoiets kan. :confused:

Nou blijkbaar ben je gehacked.

Dit betekent NIET dat je jouw ID moet opsturen he. Je moet gewoon bevestigen dat jij het bent. Normaal moet ergens een link te vinden zijn (waar je op kan klikken) die je enkele vragen/gegevens stelt/vraagt.

Nee, ik stuur absoluut niet mijn ID op.

Alleen op mijn vaders computers had ik alleen deze keus.
Nu op mijn eigen computer kon ik gelukkig hetzelfde als gister, vrienden identificeren aan de hand van foto’s. Kon gelukkig ik weer op mijn facebook profiel komen, gelijk maar de wachtwoord veranderd.

Alleen lijkt me stug dat het gehacked is, er is namelijk niets gedaan met mijn profiel. In ieder geval, staat verders niets apart bij activiteiten.

Dat heeft te maken met dat mensen jou profiel gerapporteerd hebben of reacties meerdere malen gerapporteerd, ik heb het zelf ook gehad. Als je een fototje maakt van je ID en die opstuurt is het gelijk klaar. En je wachtwoord veranderen :wink:

oeps beetje groot :stuck_out_tongue:

Ik zou echt geen ID opsturen. Het is Facebook maar, jeetje. Gewoon verwijderen en nieuwe maken. Of gewoon geen maken, ben je er gelijk vanaf.