Facebook omslagfoto

Ik zie op Facebook altijd mensen die als omslagfoto een quote hebben of een foto van hunzelf met meerdere mensen, maar nu wil ik eigenlijk een foto van alleen mezelf als omslagfoto doen maar op de een of andere manier durf ik dat niet te doen omdat niemand dat doet en ik dan denk dat ik het idee geef van: ‘Kijk allemaal naar mij! Ik zet heel mijn Facebook vol met grote foto’s van alleen mij want ik vind mezelf geweldig!’
Dit klinkt volgens mij heel stom, maar wat denken jullie? En wat hebben jullie zelf?

Het is toch ook jouw facebookpagina? :wink: Dus moet je er gewoon lekker mee doen wat je zelf wilt.

Een vriendinnetje van mij had ook zichzelf als omslagfoto waarbij ze haar eigen foto een kwartslag had gedraaid zeg maar. Zag er heel leuk uit hoor. :slightly_smiling_face:
Ik heb meestal foto’s van plekken waar ik ben geweest of inderdaad foto’s met quotes als omslag foto.

Ik heb als profiel foto een foto van mij en mijn vriend en als omslag foto mezelf :slightly_smiling_face:
Kan prima joh!

Gewoon doen! Het laat alleen maar zien dat je blij bent met wie jij bent en dat is iets op trots op te zijn! Echt!!
Er zijn zoveel meiden onzeker, nergens voor nodig, ik denk dat jou Facebookvrienden het alleen maar stoer vinden en terecht!

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga het gewoon doen :slightly_smiling_face:

Ha!
Ik heb ook een foto van mezelf.
Een gewone, leuke, spontane foto.

Kijk, als je nou een foto plaatst om ermee te koop te lopen, dan is het raar ja.

Maar dan is de vraag weer, wanneer is het een foto om mee te koop te lopen? :stuck_out_tongue:

Alles rondom bikini en sexy poses

Haha oke, dat vind ik ook alleen soms denken mensen dat ook als het gewoon een hele mooie foto is omdat ze dan gewoon jaloers zijn op die persoon.

ik had ook een keer een foto van mezelf die door een vriendin gemaakt was. zij wil fotografe worden en heeft daar ook al best veel werk in etc, dus die foto was gewoon heel mooi. alleen maar complimenten over gehad hoor, dat is echt niet raar. (: nu heb ik een foto met een vriendin samen!