Facebook enable dislike button?

Er gaat op facebook een “actie” de rondte (om er nog maar even geen oordeel aan mee tegeven), dan moet je iets doen om een dislike button te krijgen. Je moet op een uitnodiging krijgen en dan wordt je door verwezen naar een facebook app waar je je URL(geloof ik) aan kan passen zodat je een dislike button kan krijgen. En daarna er gelijk een uitnodiging wordt gestuurd naar al je vrienden.

Ik las net zelf dit artikel dat het een scam/virus actie is: http://www.zdnet.com/blog…preading-on-facebook/8655

En die had ik gedeeld op facebook, toen kreeg ik gelijk van alle kanten dat het wel echt werkt enzovoort. Dus ik weet het niet zo goed, ik ga het zelf niet doen omdat het nogal een kromme manier is van facebook als ze zo een dislike button willen geven. Ik denk dat het gewoon computergeeks zijn die met het javascript van facebook hebben zitten vrutten om zo een dislike button in te voeren.

Iemand mening/ideeën?

Ik heb geen facebook dus ik heb er er niet in verdiept. Upje voor jou! :slightly_smiling_face:

Word echt gestoord van die uitnodigingen.

Ik weet niet, ik vind het een beetje vaag allemaal. Ik zie wel mensen van die posts neerzetten van:
‘Dislikes buttons zijn eigenlijk gewoon best vet’
En dan heb ik echt zin om die button te krijgen en die status te disliken, MUAHAHAHA XD

Als fb echt een dislike button wilt instellen doen ze dat toch wel op een andere manier? Ik vind het een beetje krom, en ik word gestoord van al die uitnodigingen. Ik heb ook zo’n vermoeden dat het een virus is.

Ik heb vandaag ook al van die uitnodigingen gehad, maar ik hoef het niet. Vind het overbodig en negatief. Als je een bericht niet leuk vind dat like het toch gewoon niet?

Haha, waarom dat? :’)

Ik had het net even, en het werkte echt, maar toen ik hoorde dat het een virus is heb ik het verwijderd.

:ok_woman:

Nouja, dat staat me inderdaad wat tegen, zo van iedereen heeft het, dus ook iedereen moet het hebben. (no offence hoor :slightly_smiling_face:) Sowieso heb ik wel meerdere redenen om het niet te hebben. Voor het onderhouden van contacten heb ik whatsapp en mail enzo. :slightly_smiling_face:

Volgensmij kan die dislike button alleen maar slechte dingen opleveren. Mensen kunnen er onzeker van worden als mensen hun status maar blijven disliken.

Ik word echt niet goed, heb die uitnodiging al een miljoen keer voorbij zien komen, volgensmij is het echt een virus. Anders zou je het niet hoeven accepteren…

Fuck die dislike button, moet je niet willen! Zo verspreid je alleen negativiteit. Ik denk trouwens ook dat het een virus is, als het van facebook zelf zou komen, hadden ze het niet zo gedaan.

Wie wilt er uberhaupt nou een dislike button? Lekker iemands anders post gaan disliken. Je liked het als je het leuk vind en anders laat je het gewoon. Disliken is kinderachtig. Maarja, het is toch een virus.

Ja precies en dat vind ik om bepaalde redenen een beetje een eng idee. Als je precies wilt weten waarom wil ik je wel een note sturen met de reden, maar ik zet het hier liever niet neer. :slightly_smiling_face:

Idd. En ik denk dat bij de jongere generatie het cyberpesten makkelijker wordt hierdoor.

Ik vond het ook al zo gek, stiekem wil ik wel een dislike button, maar gewoon om te zien wie het allemaal hebben gedisliked. Ik hou er niet van als dingen achter mijn rug om gebeuren en nu zou het er dus op neer komen dat de mensen zonder die button de dislikes niet kunnen zien? En inderdaad, het cyberpesten wordt hier een stuk makkelijker door.

Je kunt die uitnodigingen ook blokkeren he

Ik heb die uitnodigingen geblokkeerd, werd er stront ziek van. Ik blokkeer sowieso al die spelletjes uitnodigingen gedoe.

En ik hoef geen dislike button.