facebook-bezoekers

Hallo,
kan iemand mij zeggen of er een manier is om uit te vinden wie je facebook-profiel bezocht heeft? of gaat dat gewoon niet?

Nee, dat kan niet.

Nee.

Dat gaat volgens mij niet.

Nope.

volgens mij kan dat niet heb het ookal eens proberen op te zoeken maar kon het niet vinden (:

Nein mann.

Nee alleen op hyves denk ik als je gold member (ofzo?) bent

dat kan inderdaad niet.

ok, langs één kant wel jammer, langs de andere kant gelukkig anders dacht mijn crush écht dat ik een stalker was denk ik :d

Hahaha ik ben het volledig eens met Imagine_ !!

Nee, dat kan niet. (:

Ik vraag me trouwens af: kan dat op Hyves? Ik heb geen Hyves nl.

nee
zit een voordeel en een nadeel aan. Ik kan niet controleren wie mijn profiel bekijkt = nadeel
Maar toch beter anders wisten anderen dat ik op hun profiel kwam

Beter dat dat niet zo is, ik stalk echt iedereen op facebook hahaha

Dat kan niet. Er gaan soms wel eens berichtjes rond van ‘ik heb vandaag al zoveel bezoekers gehad’ blablabla, niet intrappen. Spam. Niet leuk. Je krijgt niet te zien wie je profiel bezocht heeft. Helaas! Facebook is geen Hyves.

iedereen roept hier wel nee! Maar het kan deels wel! Als je bepaalde dingetjes uitvoerd: zoals die fotocollage of rapport of dat ding van Hi (vrienden staan nooit uit) kun je wel zien wie het meest reageert. En bij die fotocollage geldt: hoe vaker iemand je profiel bezoekt des te groter zijn of haar foto! :stuck_out_tongue:

Nee. Dat kleine beetje privacy hebben we dan nog wel.

Oké bedankt (:

ja want ik zag dus ook wel eens advertenties van vrienden van zoveel bezoekers of lijsten van top 10s enz.
En ja ik was stiekem wel een beetje bang dat mijn crush erachter zou komen hoevaak ik zijn profiel beloer :stuck_out_tongue:
Best wel fijn dat het niet kan. Hoewel ik ook wel benieuwd zou zijn wie mij bezoekt en hoevaak maar ik denk dat het beter is dat je het niet ziet dan denk je jeeeeeemig dat is een stalker die heet mn profiel elke dag bekeken :stuck_out_tongue:

Op FB heb je soms posts waarin staat “ik heb vandaag 29 bezoekers gehad, klik hier en kijk hoeveel jij hebt”. Dat is spam en nep en wordt verstuurd door bots. Dus als je ooit zoiets ziet, nooit op klikken!