Facebook bericht niet als gelezen markeren

Hee,

Ik heb zojuist een 2 Facebookberichten ontvangen maar ik wil niet dat diegene ziet dat ik het gelezen heb (om een belangrijke reden).
Is er een manier om het eerste bericht bericht toch te lezen zonder ‘gelezen’ melding? Al is het maar een ‘preview’ ervan…

Ik heb Messenger op mijn telefoon maar omdat ik mijn telefoon pas aanzette nadat ik het bericht had ontvangen staat hij niet in het berichtencentrum… dus zie ik ook geen ‘preview’. Ook heb ik gewoon toegang tot Facebook op de pc alleen kan ik dan alleen de ‘preview’ van het laatste bericht van die persoon lezen en dat is niet boeiend voor mij, het gaat mij om die daarvoor

Alvast bedankt!

Nee volgens mij kan dat niet :frowning_face:

Bij whatsapp lukt het door je internet uit te zetten en het bericht dan te lezen (dacht ik :laughing: ) Misschien lukt dat daar ook? Probeer het eens met een vriendin zou ik zeggen. Zelf heb ik geen messenger

Ook niet waar. Die markeert het dan als gelezen zodra je je internet weer aanzet

Bedankt voor de reacties… jammer dat het blijkbaar niet kan :frowning_face: Hopelijk komt er nog iemand met een tip

Ik weet wel dat je berichten als ongelezen kan markeren maar of de verzender ervan dat dan ook ziet gok ik van niet.

Je kan ook gewoon lezen en niet reageren of reageren dat je later reageert als het zo’n big issue is.