Facebook account geblokeerd

Ik weet niet of het hier hoort, het gaat ook niet over mijn facebook. Maar een vriendin van mij heeft een naam die vrijwel niet voorkomt.
Ze heeft van de week een account aan gemaakt op facebook, en kreeg vandaag te horen dat haar account is verwijdert omdat ze niet bestaat volgens facebook.
Ze heeft al talloze mailtjes gestuurt naar facebook, en ik heb ook nog gekeken of ik ergens een mail kon sturen of kon klagen dat ze wel bestaat, maar het enige wat ik kan doen is bij het help centrum klikken of de informatie nuttig is -___-

Weet iemand misschien hoe we haar account terug krijgen? Want ze kan wel een account blijven aanmaken, maar dan blijft die waarschijnlijk ook verwijdert worden…

Nou ben ik wel benieuwd naar haar naam… En wat raar van facebook, heb dat nog nooit gehoord, dus ik weet geen oplossing.

Ik vind het niet echt zn fijn idee om zomaar iemands naam, zeker achternaam te posten, zonder dat ze het weten… Ze is net van msn, en ik vind het zelf ook niet fijn als iedereen zomaar iemands naam weten :’)

Maar facebook doet vaker rare dingen, als ik in het buiteland probeer in te loggen, afgelopen zomer toevallig op een dsi, dan kan ik ook niet inloggen want dan ben ik zogenaamd gehackt, maar op een iPod kan ik dan weer wel inloggen…
Of als ik in het buiteland ben geweest, maar ik heb nog nooit gehad dat mijn, of iemands account verwijdert is omdat die persoon niet bestaat…

ik ben ook erg benieuwd naar haar naam!
wat ik zou doen is toch opnieuw een account aanmaken.
Als dat ook word verwijderd zou ik een ander e-mailadres gebruiken.
meer zou ik echt niet weten.
Succes!

Vreemd. Is ze ergens anders op internet terug te vinden? Het schijnt te helpen als ze al een Hyves enzo had. Maar ik zou nog even geduld hebben, als ze heeft gemaild misschien word er iets aan gedaan.

Als jou viendin fb heeft gemaild kan je toch die email aan haar vragen?
Ik heb trouwens ook geen idee waar die zou moeten staan.Ik zocht het ook eens.
Als je haar naam googlet kom je hem dan wel tegen?
Ik zou gewoon een nieuw account maken. Denk niet dat ze hem weer verwijderen.

En met dat an het buitenland wat je zei had ik ook. Toen kon ik in Nederland toen ik thuis was niet meer inloggen. Moetst eerst mijn account deblokkeren omdat fb dat gedaan .-,-

Het is maar een naam… geen adres ofzo…

Maar back to the subject: raar van facebook :s