Faalangst

Heyy,
Elke keer als ik een toets heb ben ik bang dat ik hem helemaal verknal, terwijl ik in dit hele half jaar pas 1 onvoldoende heb en goede cijfers heb. Heeft er iemand tips of zijn er mensen die hetzelfde hebben?! Ik hoop dat iemand me kan helpen!
X

Ik heb ook wel last van faalangst, het is gelukkig verminderd de laatste tijd.

Wat mij heel erg hielp, is het luisteren van bepaalde liedjes die je een soort ‘fuck it, ik KAN het gewoon’-gevoel geven, bijvoorbeeld Hall Of Fame van The Script en Survival van Muse.

Gelukkig ben ik dus niet de enige! Fijn dat het bij jou minder is geworden. Bij mij juist alleen maar meer! Thnx voor de tip ga kijken of hij werkt! X

Ik heb faalangst niet zo zeer door cijfers maar door voor de klas staan. Ik vind dat echt verschrikkelijk. Ik durf het niet omdat ik bang ben dat mensen mij uitlachen. Bij jou zou ik denken, de wereld vergaat niet als je een toets slecht maakt! Succes! Xx

Ik heb er ook vaak last van, waardoor ik extra goed ga leren voor een toets en daardoor een extra hoog cijfer haal. Daarom zie ik het ook niet echt als een probleem, omdat mn cijfers anders waarschijnlijk veel slechter zouden zijn. Maar de dagen voor de toetsen zijn idd wel vervelend, maar bedenk dan gewoon dat een slecht cijfer niet zo veel verschil maakt, succes!

Ik heb het ook, alleen dan met voor de klas staan.